Menu rozwijane

03 grudnia 2016

⛄ Zimowe look'i Dis ⛄

Hej! Tu Dis.
Mam dla was look'i specjalnie na zimę 

A więc 1 look:
A więc tu mamy look dzięki Ekipa Budowlana
Mamy tu nowe włoski z prezentów ♥ oraz prezent za ostatnie m+. 
Dałam tą sukienkę Św. Mikołaja. Podoba mi się look. Ma taki fajny charakter. 

Drugi look:
NIE pozdrawiam dziesięcioraczek. Bo ja hipis jestem. 
A wracając. Włoski z nowej dostawy ^^ kocham je BARDZOO MOCNO.
Tak jak bluzę i WSZYTKO. Bardzo mi się ten look podoba ^^

Trzeci look:
Chciałam zrobić taki typowo świąteczny look i wyszło takie cuś ^^ W miarę mi się podoba. Żałuję, że nie mam ładnej czerwonej szminki bo tak to musiałam dać tą bo ta ze sklepu ... PORAŻKA. 

To tyle look'ów na dziś. Myślę, że wam się podobają. Napiszcie w komentarzach co o nich myślicie ;)

~Dis 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz