Menu rozwijane

10 grudnia 2016

Naho Rysuje #2 + KONKURS!

Hej!
Przychodzę do was dzisiaj z nieco odświeżoną wersją moich rysunków.
Jeśli chcecie zostać narysowani - piszcie w komentarzach lub na Momio ;)
Dzisiaj wyjątkowo - KONKURS ^^
Pierwsza osóbka, która odgadnie przynajmniej 2 osoby z obrazków dostanie prezent za diamenty i kilka momo ;)
Zaczynajmy!


Kozlix
 

Troszkę się tu namęczyłam z tą bluzą/swetrem/czymś, ale ogólnie przyjemni mi się rysowało :3
Pozdrawiam zilustrowaną osóbkę, która o niczym nie wiedziała xD

Disnow Blacki
 

Ta, jak i następna praca, nie jest w 100% moja, gdyż je je zaczęłam, a dokończył mój przyjaciel, któremu były potrzebne owe rysunki ;) Podoba mi się jak wyszła ta bluza.

JustMe

 

Tutaj dość ciężko odgadnąć, więc pozwalam wam tą postać sobie odpuścić. (Nie Dis, ty nie możesz zgadywać xD) Pozdrawiam kolegę, który wkleił tu tą cenzurę z google grafiki.

To by było na tyle
Przypominam o konkursie, a jeśli chcecie być narysowani - piszcie ;)
Miłego zgadywania i do następnego razu! :)

14 komentarzy:

  1. Łe czemu nie mogę xDDD przecież nie wiem kto to wcale xD
    ~Dis

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupie ci e-kawe kto jest nr.2 pozdrawiamdis

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 to dis??? a 1 to cer? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza to Cer, a druga to Dis, trzecia nie mam pojęcia xD
    ~BeckiFast

    OdpowiedzUsuń
  6. Narysujesz mnie ? XDD ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 2 przypomina mi Adrianne Skon XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jukiś zgadła 2, ale 1 to nie Cer xD Zafunduję jeszcze jeden prezent dla osobki, która zgadnie 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Kozlix
    2. Disnow
    3. BonyKnees

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń