Menu rozwijane

03 grudnia 2016

(Nie)powtarzalne #3


Cześć, pamiętacie jeszcze niepowtarzalne? Jest to seria, w której pokazuję jakie ubrania były już kiedyś na Momio. Chciałabym podziękować Pejpier, która przypomniała mi trochę o tej serii. Dawno nie było postów o tej tematyce, więc mamy trochę do nadrobienia. Zapraszam!

Na pierwszy ogień pójdą ubrania ostatnio dodane do sklepu. Są nimi świąteczne stroje, które pojawiły się rok temu na Polskim momio. Możecie wierzyć, bądź nie ale drugie zdjęcie to moja momio (w sklepie) z piątego grudnia 2015. Takie rzeczy się na dysku znajduje. :D
Obecnie trwa odliczanie do świąt. Tak jak rok temu codziennie mamy możliwość zakupu jakiegoś limitowanego ubrania/przedmiotu. I tu znowu podziękowanie dla Pejpierki, która mnie o tym poinformowała. Spodnie, które dziś (03.12.2016) możemy zakupić wyglądają bardzo podobnie jak spodnie z prezentów (z tematu Back to School, ale nie jestem pewna). Wspomnę jeszcze, że pierwotnie wysłanie ich kosztowało szafiry.
Po prawej to oryginał z prezentów.
Mam tu kolejną rzecz, która jest teraz na grze. Są nimi blond, wcześniej niebieskie włosy. Niebieski fryz tak samo jak spodnie mieliśmy okazję podarować komuś za szafiry. Blond w tym tygodniu jest za m+.
Zamykając ubrania, które możemy nadal zdobyć nie zaszkodzi wspomnieć o brwiach. W sumie to tyle.
Przejdźmy więc do tego co było niedawno, czyli do tematu Harrego Pottera! Owa dostawa pojawiła już się kiedyś na Momio, ale jeszcze przed startem polskiego serwera. Screen, który widzicie pochodzi sprzed dwóch lat.
Pod lupę idzie kolejny fryz z m+. Podobnie jak u wcześniej omawianych włosów, poprzednia wersja znajdowała się w prezentach. 
Na sporą uwagę zasługuje cały okres Halloween. Tyle przedmiotów wróciło na Momio, że szkoda umieszczać wszystko w osobnych podpunktach. Niektóre rzeczy zostały tylko lekko zmienione. Aby daleko nie szukać, wstawię Wam parę zdjęć z insta Momio. [Link]

Podobają Wam się niepowtarzalni?
Kontynuować tą serię?

5 komentarzy:

  1. Cer, dzięki zdjęciu twojej momio przypomniałam sobie aby przejrzeć swoje screenshoty z momio. Jestem ciekawa co znajdę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeszcze do tego posta powinna być dostawa halloweenowa, która była dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście chodzi mi o rzeczy z sklepu :)

      Usuń
    2. Tego z Halloween było tak dużo, że aż mi się nie chciało :D

      Usuń
  3. fajne<3 włosy naj<333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń