Menu rozwijane

27 grudnia 2016

Kreacje na... #1

Cześć!
Z tej strony Shettly. Dzisiaj pierwszy post z serii "Kreacje na...", która polega na tym, że wybieram jakieś wydarzenie (np. wyjście na randkę) i tworzę do tego look. Oczywiście wydarzenia wybieram sama, a ubrania mogą być ze sklepu, ale też z mojej szafy. W każdym poście będą trzy stylizacje.



Wyjście na randkę
Tak się prezentuje stylizacja. Jestem bardzo zadowolona z efektu i szczerze wam powiem, że gdybym miała takie ubrania, to poszłabym tak na jakąś randkę czy coś w tym stylu. Włoski są po prostu cudowne, delikatne i dziewczęce, a sukienka ślicznie wygląda w tym kolorze. Kokarda w białe kropki, aby nie było pusto no i buty, ale ich mało co widać. Mocny makijaż i moje ulubione piegi, a także szminka w delikatnym kolorze. Nic dodać, nic ująć, bo bardzo mi się podoba!





Wyjście do kina
Chciałam, aby stylizacja była prosta i mało skomplikowana. Otóż wyjście do kina z przyjaciółmi nie wymaga jakiegoś super i bardzo modnego stroju. Wybrałam szarą bluzkę (a właściwie nazwałabym to bluzą) w różowe gwiazdki. Zwykłe szare jeansy i szare, sportowe buty. Całość dopełniają kolczyki również w gwiazdki i piękne fryzura. Oczywiście musiał się tu znaleźć makijaż i piegi. Podoba mi się, ale szału nie ma.






Wyjście na koncert rockowego zespołu
Wyjście na koncert ulubionego zespołu wymaga dość dobrego ubioru. Nie bez przyczyny wybrałam właśnie rockowy zespół, bo ten look, który widzicie jest zrobiony przeze mnie już dość dawno. Bluzka z czachą, która wcześniej nie robiła na mnie wrażenia, to teraz razem z tą kurtką świetnie wygląda. I te świetne wojskowe spodnie, moje ulubione. Przełamaniem są buty, zupełnie innego koloru niż reszta. Włosy związane w kucyk i wypuszczone kosmyki. Makijaż, piegi i oczywiście kolczyk po ustami. Dodaje to takiego charakteru i rzeczywiście można by iść tak na koncert. Podoba mi się.





Najładniejsza stylizacja moim zdaniem, to "Wyjście na randkę", a najgorsza niestety na "Wyjście do kina". Ogółem, to jestem zadowolona ze stylizacji. 


Który look podoba wam się najbardziej?








3 komentarze:

  1. ten na randkę ... świetny look *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjście na randkę wygrywa u mnie XD
    Sama bym się tak ubrała,ale no pff nie mam chłopaka XDD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń