Menu rozwijane

02 grudnia 2016

Nowa dostawa ^^

Hej! Tu Dis.
A tu mam dla was nową dostawę ♥
Jest prześliczna 
Sukieneczka śliczna ale mnie nie stać ehh.
Bluzkisą ładne. Zwłaszcza te z Mikołajem i ta za 2 szafiry <3 ale ta za 3 szafiry jakoś mi się nie podoba.
Wielkie LOWE ♥ Uwielbiam spódnice na momio ^^
Spodnie szału nie robią. Ale kupię te 2 pierwsze pary. Tzn. na pewno te nie za m+ bo nie wiem czy zdążę kaske uzbierać xD.
Kapciuszki Mikołajki mnie urzekły ♥ Planuję kupić jeszcze te zielone ^^

Czapki no jak czapki. A rogi fajne ale za drogie jak dla mnie.
Włosy ładne ale mało świąteczne. Podobają mi się te dla m+ i blond reszta ujdzie w tłoku zwłaszcza te ciemne :/ zawiodłam się na tym kolorze.
Te sweterki są fajne. A ta kurtka fajna ale za droga. Jakby była za diamenty czemu nie.
Oraz taki skromny i tani szalik. Podoba mi się.


A wam jak podoba się dostawa? Mnie bardzo.
Dziękuję Kozlix za wiadomość o niej ;)


~Disnow Blacki

2 komentarze:

  1. Prześliczne są te włoski blond, no cudo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa mi się bardzo podoba szczególnie szaliczek:)

    OdpowiedzUsuń