Menu rozwijane

09 grudnia 2016

Nie można wejść na polskie Momio!- Mini Polonia i przesunięcie brzydala.


Z niewiadomych przyczyn nie można wejść na polskie Momio. Wszystkie inne serwery działają w porządku. Na początku może się Wam zdawać, iż to wina Waszego internetu, też tak myślałam. Jednak tyle osób ma z tym problem, że nie w tym tkwi rzecz.


Obecnie razem z Kozlix przesiadujemy na niemieckim Momio. Jeżeli nasz serwer nie zostanie 'naprawiony' planujemy przesiedzieć weekend właśnie tam, więc serdecznie zapraszamy. Nicki mamy takie tak tu.

Niestety, ale bez tego również nie odbędzie się w terminie tygodniowy brzydal.


edit: po nocy zawsze jest mały restart, dziś brzydal

3 komentarze:

  1. Ja mogę wejść,już się logowałam w przeciągu godziny trzy razy XDD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejno XD wczoraj było coś nie halo, ludzie z tym pisali

      Usuń
    2. Wiem Cer ja miałam taki problem, ale już dzisiaj go nie ma xD
      ~BeckyFast

      Usuń