Menu rozwijane

17 grudnia 2016

Hot or Not #23


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot

VanAma1234
disnow blacki
Góra look'a jest bardzo ładna, taka dziewczęca. Tak jak Cer mówiła sorbet rzuca się w oczy oraz dla mnie te buty, które kolorem nie pasują tutaj. Ogólnie look jest taki "normalny", zwyczajny. Ten sorbet i buty psują wszystko. A sorbet i torebka no nie wiem. Moja ocena to NOT+.

Cermenina: To co jako pierwsze rzuciło mi się w oczy to sorbet. Wyróżnia się swoim mocnym kolorem. Gdyby nie pare innych dodatków, może by pasował, ale tak nie wygląda za ładnie. Torebka w zupełnie innym odcieniu różu niż wszystko inne, nie komponuje się również. Góra dosyć bezpieczna i dziewczęca. Niestety, ale to nie wystarcza na pozytywną ocenę. Mało tu do siebie pasuje. NOT+

2006mila
disnow blacki:
Ten look jakoś mi się podoba. Tylko to look zimowy czy Halloweenowy? Bo gryzie mi się ta śnieżynka z tym tłem i kotem. Ale tak to look jest bardzo ładny. Taki zwykły ale ładny. Moja ocena to HOT-.

Cermenina:
 Prosty, ale sympatyczny look w dwóch kolorach. Można tu trochę spekulować na temat różnych tekstur: spódnica,bluzka,opaska, ale za bardzo się ze sobą nie gryzą, a to się liczy. Zdjęłabym tu septum albo kolczyk w uchu. Plusik za dobór tła. HOT/NOT

Kozlix
disnow blacki:
Tutaj mamy taki typowo Halloweenowy look. Bardzo mi się on podoba ale jak Cer mówiła ta bluzka mi przeszkadza. Nie wiem co powiedzieć. Taki ładny Halloweenowy look. Mało osób daje do oceny takie looki. Moja ocena to HOT-.

Cermenina:
 Kózka dała nam trudne zadanie, ciężko ocenia się takie stylizacje. Drażni mnie ten kolor pod płaszczem, wymieniłabym bluzkę. Na twarzy jest trochę za dużo różnej bieli, ale okej. Dodałabym coś na przełamanie (niecośzłotegook). Ryzyko i kreatywność u nas zawsze in+, z tego powodu jestem skłonna dać wyższą notę. HOT-

* Angela*
disnow blacki:
Nie podoba mi się to połączenie kolorystyczne. Biała bluzka i spodnie no okej... nagle różowa torebka.. a potem czarne buty? To się gryzie. A włosy wgl. z innej beczki. tak jak soczewki. Moja ocena to NOT.

Cermenina: Prosteprosteproste. Mało znajdziemy tu do oceny. Torebka zupełnie z innej beczki, miałaby prawo bytu, ale przy zupełnie innych dodatkach. Nie jest to jakieś bardzo złe, lecz na pewno nie dobre. NOT+

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Ankietę dostarczyły profilki.pl

5 komentarzy:

  1. looki są spoczko ... ale najbardziej podoba mi się 2006mila ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tam! Ewka, dzięki. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu look Kazlix jest TYLKO 38% na hot?! Powinno być wincyj.😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu look Kazlix jest TYLKO 38% na hot?! Powinno być wincyj.😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie looki są naprawdę świetne ! <3 Nic dodać,nic ująć :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń