Menu rozwijane

19 grudnia 2016

Nowe rzeczy!

Hej! Tu Dis.
Wraz z nowymi prezentami do sklepu doszła nowa dostawa!
Oto ubranka:
Z bluzek kupiłam tylko tą ostatnią i nie planuję kupować więcej.
KOCHAM tą spódniczkę. Ta za szafiry też nie zła ale raczej nie kupię.
Z spodni kupiłam tylko ostatnie i tak jak w przypadku bluzek nie planuję kupić nic więcej ze spodni. 
Czy tylko mi to kojarzy się z welonem? Taki ślub w święta... no czemu nie (?) 
Prezenty pod pachę i idziemy w świat. Kto idzie ze mną? 
Tu bardzo podoba mi się ta biała kurtka i tylko ją kupiłam.

To mi nie przypomina bombek tylko zaaa duży naszyjnik
Kocham te świąteczne okularki ale znowu 3 szafiry... ehh odpuszczę sobie te.
Szalik jak szalik. Odpuszczę sobie go.
To też sobie chyba odpuszczę ale jeszcze się zastanowię.

A więc to cała dzisiejsza dostawa. Szkoda, że nie ma włosów. 

A teraz pytanko do was (Cer nie bij pls.) 
Czy wolicie posty bez minek typu "^^" czy z minkami. Bo dla mnie post wydaje się taki "smutny" ale to już zależy od was. 

~Disnow Blacki

4 komentarze:

  1. Czy ja jestem taka ślepa,żeby tego nie zauważyć? XDD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa fajna ale (zła ja) średnio lubie typowo świąteczne ciuszki. Najbardziej urzekły mnie te ostatnie spodnie i biała bluzeczka. A co do emotek to według mnie możesz je pisać, ale pamiętajmym że to nie starożytność i hieroglifów już się nie używa. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem post tak jak ty to napisałaś wydaje się ,,smutny" bez minek , ja pójdę z tobą w świat z prezentem pod pachą B) xDD

    OdpowiedzUsuń