Menu rozwijane

29 grudnia 2016

Truskawkowe Stylizacje #5

Hej!
Czas na nasze kolejne truskawki! Tym razem są one z jakże wspaniałych złoto-srebrnych przentów.
Zobaczcie, co wymyśliliśmy!

Naho
Bardzo lubię połączenia złota i czarnego. Te soczewki są śliczne. Złoty sweterek rówież nieźle się prezentuje.
Kocham ten kapelusz i będę go wpychać wszędzie xD 


Dis

Taki luźny look. Kocham te włoski. Moje cudne soczewki, które tu baardzo pasują ale to baardzo :f 


Kapłan Różowych Afrykańskich Batatów Herbu Amarantowej Lodowej Rzodkiewki, znany również jako Juki
 
Mój look jest taki bjuti bo mój xD nieno ładnu jest podobie mnie sie xD

Michał
 
Awwwww moje pierwsze soczewki. Look ogólnie fajny - zawiera moje wszystkie Must Have xD


Podobają wam się looki?
Który z nich jest najlepszy?
Napiszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz