Menu rozwijane

30 grudnia 2016

Nowa Dostawa!

Hej! Tu Dis.
*Naho buchachahca jestem szybsza*
Rozmawiając na momio jedna superr bardzo loff ♥ osóbka powiedziała mi o dostawie 
Wcale nie Michalina.
A oto ona:
Nawet ładna ale no nie kupię bo za droga.
 Bluzka dla nie m+ jest ładniejsza. Ale kupiłam obie.
 Spódniczki do kompletu. Jacie jak ja lowe spódniczki *^*
Spodnie z dziurami fajna rzecz. Ale te gwiazdki ekhm no nie no jak to są spodnie to ja jestem Jednorożec Paweł.
Brzydkie i drogie.
Kapelusze jak kapelusze. Na razie się chyba nie skuszę.
No włosy są okej takie 6/10 ale niebieskie skradły moje serce.
Zastanawiam się co z tego kupić. Bo jednak 3 szafiry za takie coś no to no nie ale jakoś mnie kusi.
No balony mnie nie urzekły. A tabliczkę mam już srebrną.
Kupiłam te za diaxy. Są bardzo ładne. A za szafiry już no ehh nie.
Krawaty Dis już materace. (Pozdrawiam tych, którzy wiedzą o co chodzi :3 )
Chyba się nie skuszę. 


A więc to wszystkie rzeczy z dostawy! Dostawa takie 9/10 jak dla mnie.

~Disnow Blacki

2 komentarze:

  1. Okropnie mi się nic nie podoba,kupiłam tylko baloniki na 2017. Myślałam,że świeża dostawa będzie o wiele ładniejsza.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście bardzo podoba się czarny krawacik i czerwony płaszczyk :)
    ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń