Menu rozwijane

16 grudnia 2016

Bitwy Look'ów #1

Hejo^^
Tak, to znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...
bitwą look'ów!

Bitwa będzie się toczyć pomiędzy lookiem
Juki*-*Juki,a lookiem EwciaaQQ!

Jeszcze przed pokazaniem look'ów chciałabym pokazać wam mały
błąd.


Jak widzicie napisane są ,,10 wiadomości"
tylko że 3 posty.

Jeżeli ktoś z was jeszcze wysyłał looki to proszę napisać mi w komentarzu.


                       
Który look według was jest lepszy?
Zagłosujcie w ankiecie!

PS swoje looki wysyłajcie pod:
#Bitwy_Looków


I to na tyle!

Papatki :*


Ankietę dostarczyły profilki.pl

5 komentarzy:

  1. noo juki wygrywasz ;33 głosujcie na mnie !XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wysłałam look *-*

    ~Sevilas

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serię!
    ~ANGELINA24~

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wysyłałam look. Mam jakiś problem w look'ami ostatnio,bo nie widzę stylizacji innych tylko pokazuje mi się tło. Możliwe,że jest jakiś problem z momio dziś.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń