Menu rozwijane

10 grudnia 2016

Nowe_Loczki_Sally #6

Hejo^^
To znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...
nowymi look'ami!



Looki te będą z trzech dostaw + bonusikowy look!

To zaczynajmy!

Pierwszy look jest z małej dostawy która kojarzy mi się
z filmem ,,Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć",a bardziej
z tamtymi latami.

A o to i look:
Najwięcej jest tutaj bieli oraz złota.
Mi wszystko się podoba, raczej nic bym nie zmieniła.

Następne looki są z pierwszej świątecznej dostawy:

Tutaj look ma dużo koloru czerwonego, białego oraz
troszkę koloru złotego. Jest to taki reniferek-mikołaj.


Ten look jest podstawiony pod mikołaja, a raczej biskupa.
Piękna broda xD.


Ostatni look z tej dostawy jest hmm...
całkowicie inny. Jak widać maseczka najbardziej przyciąga wzrok.
Było to dla mnie zaskoczenie że takie ubrania i przedmioty znalazły
się w tej dostawie.

Ostanie looki są z teraźniejszej dostawy:

Tutaj przedstawiona jest pani M.
Kto oglądał film ,,List do M"?
Jedyne co niepodoba mi się w tym look'u to włosy.
Nie są złe ale... te warkoczyki u góry głowy według mnie większość psują... no ale trudno!


Następny look jest takim świątecznym bałaganem.
Kolory świąteczne czyli czerwień i zieleń.
Dużo wzorków i ogólnie dekoracji.


Tutaj ostatni look. 
Jest to zagubiona śnieżynka w czerwonej sukni.
Przyznam iż lepiej wyglądałaby z białymi włosami oraz dodatkami.
Ale chciałam użyć jak najwięcej rzeczy z sklepu aby się nie powtarzały.


A tutaj bonus!
Zrobiłam delikatny look na tle mojego prezentu mikołajkowego.
Kto też ma takie lampeczki?

Mam nadzieję że looki wam się podobały.
Dajcie znać w komentarzu który najbardziej!

I to na tyle!

Papatki :*

1 komentarz:

  1. Ja mam takie lampeczki tylko , że wszystkie są różowe ;) A ogółem looczki fajne ;)

    OdpowiedzUsuń