Menu rozwijane

14 grudnia 2016

Tygodniowy Brzydal #10 (Wyniki)- Edycja świąteczna!


Muszę przyznać, że ten brzydal był naprawdę sympatyczny. Bardzo mnie to cieszy iż wiele osób interpretowało temat po swojemu. Z naszym wyborem jak zawsze możecie w dużym stopniu się nie zgadzać, ale brałyśmy pod uwagę naprawdę wiele czynników. Standardowo zaczynamy od wyróżnień, za które serdecznie dziękujemy.

Dod. nagroda od użytkowniczki NastiayQ w postaci momo jednorożca wędruje do:
MAJA AJA

Dod. nagroda od użytkowniczki NastiayQ w postaci prezentu do 6 szafirów wędruje do:
Kicia003

Dod. nagroda od użytkowniczki prallima w momo jednorożka wędruje do:
lotris

Dod. nagroda od użytkowniczki Pejpier w postaci momo misia i serca wędruje do:
anika167

Dod. nagroda od użytkowniczki Ema 2000 w postaci momo misia, jednorożka i serca wędruje do:
Klawa7

Dod. nagroda od użytkowniczki Ema 2000 w postaci prezentu do 5 szafirów wędruje do:
Sevilas

Gratulacje!
(ps. Chcesz zostać sponsorem tak jak NastiayQ, prallima, Pejpier czy też Ema 2000 w następnym brzydalu? Napisz do mnie (Cermenina) i sam ustal komu dasz nagrodę.)


Miejsce 3
ZarowaZarowa


Miejsce 2
Pejpier


Miejsce 1
Szalona025


Gratulacje!

+ Spektra bardzooo chciała wyróżnić użytkowniczkę Kicia003. Jej look tak się spodobał, że postanowiła autorce podarować momo serduszka i prezenty za diamenty.

Następny konkurs jak zawsze odbędzie się za dwa tygodnie.
Nagrody zostaną rozdane w godzinach popołudniowych.
 Dziękujemy za zgłoszenia i zapraszamy na kolejne brzydale!(:

5 komentarzy:

  1. Czemu ja nigdy nie wygrywa???? :(
    ~BeckyFast

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie :-) ale w tym konkursie nie brałam udziału :-( bo zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  3. eee....znowu nie wygrałam xD możs ekiedyś mi sie uda ;)~~natula12

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju mam dodatkową nagrodę 💕💕💕
    Dziękuję ❤❤❤

    ~Sevilas

    OdpowiedzUsuń