Menu rozwijane

08 grudnia 2016

Nowa świąteczna dostawa ^^

Hej! Tu Dis.
Do sklepu przybyła nowa dostawa! 
Jest ładna i taka świąteczna ^^

Bardzo mi się podobają te sukienki. Nawet ta za 5 szafirów jest ładna ^^
 Ten kombinezon.. <3 KOCHAM 
Uwielbiam ten szary sweterek ♥ A ten za 3 szafiry jest baaardzo fajny ale drogi.

Spodnie jak spodnie. Fajne i niedrogie ^^
Były już podobne ehh.. 

Wgl. fajnie, że są czapki Mikołaja a Mikołaj był 2 dni temu ;--; xD
Świeczki na głowę? Czemu nie. 
Na włoskach się zawiodłam troszku. Ale niebieskie są w miarę ładne ^^
 Podkolanówki biere w ciemno ♥ Tylko.. m+ nie mam :''C

Biere w ciemno <3 
Ładna ale nie mam na razie hajsu 

 Fajne kurteczki ^^ ale nie mam hajsu noszsz xD

 No fajnefajne tylko ten niebieski mógł być czerwony tak do kompletu heloł xD


Ogólnie dostawa tak 7/10 ale na razie jakoś kupiłam parę rzeczy i kupię coś jeszcze ale no nie powala ta dostawa. Pewnie też zostanie w sklepie.

~Disnow Blacki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz