Menu rozwijane

29 grudnia 2016

Hot or Not #24


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot

zdzisio
disnow blacki:
Ten look to jeden wielki chaos. Nic tu w sumie nie pasuje do siebie. Włosy jeeeszcze tam pasują do spodni i bluzki ale szminka jest za mocna i nie pasuje do reszty. Róg jest tu nie wiem po co. Więc moja ocena to NOT.

Cermenina: Nie zgodzę się z dis. Dopasowanie ubrań nie jest złe. Zmieniłabym spodnie, stylizacja od razu wyglądałaby lepiej. Poza tym dodałabym jeszcze jakiś dodatek, najlepiej złoty, aby zrównoważyć górę. Całokształt wygląda trochę dziwnie. NOT+

Andzello
disnow blacki:
Bardzo podoba mi się ten look. Jak dla mnie wszystko do siebie pasuje. Tylko troszkę jaśniejszą szminkę dać i było by jeszcze lepiej. Nie mam nic już do powiedzenia. Moja ocena to HOT.

Cermenina: Zwykły biały look z dodatkiem szarości i koloru czarnego. Ładny, ale nic poza tym. HOT-

Yoshihiro
disnow blacki:
Bardzo podoba mi się ten look. Ma fajne kolory, które pasują do siebie. W sumie nic bym tu nie zmieniała. Bardzo ładny look. Moja ocena to HOT.

Cermenina: Okok, mamy tu taki codzienny, 2-3kolorowy look. Tym do czego się doczepie jest połączenie koszuli i bluzki. Oba wzory trochę się ze sobą gryzą. Nie licząc tego, stylizacja jest w porządku. HOT/NOT

Juki*-*Juki
disnow blacki:
Ten look jest taki... poprawny. Jest taki sobie. Zdjąć maskę i byłoby lepiej. Ale nie ogólnie look jest bardzo spoko tylko zdjąć maskę i będzie jeszcze lepiej. Moja ocena to HOT-

Cermenina: Trochę za dużo tu tekstur. Paski, piłki, napis i inny odcień bieli na twarzy. Tło nie jest oceniane, ale gryzie w oczy w połączeniu z resztą. O dziwo całość nie wygląda aż tak źle. HOT/NOT

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!


Ankietę dostarczyły profilki.pl

1 komentarz:

  1. Hyhy... Ten look Andzello jakoś często się zaczyna pojawiać XD.
    ONA TO PRAWDZIWY FEJM B).
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń