Menu rozwijane

26 grudnia 2016

Zimowy klimat.

Cześć. Pomimo tego, że zaraz koniec świąt, to nadal mocno czuję świąteczny klimat. Dla mnie nie ma nic lepszego jak stary, dobry edit. W takim razie zimowo-świąteczny edit:
                                                                  
*Ktoś pamięta jeszcze tą sukienkę?*
Pff...spodziewałam się gorszego efektu, podoba mi się.
*Noi te włosy loff*
Oraz oryginalny look:
Oraz oryginalne tło:
Pff...taki tam żarcik.
Standardowo jakiś meme musi być:
I oczywiście takie fajowe zdjątko:
Dlaczego świnka? Nie wiem, ale słodka jest *XD*.

Nie, spokojnie, to nie koniec.

Dopadł mnie świąteczny pech. Dzień zaczęłam od 'wejścia' na momio, okazało się, że hasła nie pamiętam. Szczerze, powiedzmy sobie, że się wkurzyłam. Nook w końcu dziś znalazłam hasło.
I w skrócie jeszcze wam powiem, że mój słoiczek z żelkami się zbił *Dostałam go od 'Mikołaja'*...
Do zobaczenia.
~Login.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz