Menu rozwijane

24 grudnia 2016

Mogło być lepiej...

Hejo^^
To znowu ja! Dzisiaj przychodzę do was z... czymś nietypowym.
Mam do was takie zapytanie... Coś mnie prześladuje... jest to:
Zapewne większość pomyśli ,,O co jej chodzi?". Chodzi mi o to że, pytałam was w jednym z moich postów właśnie co powinnam poprawić/zmienić w swoich postach. 
,,Mogło być lepiej" tylko co? Nie gryzę możecie mi powiedzieć. Robię to dla was, aby czytanie postów było dla was czymś co sprawia wam przyjemność.
Dziękuję za uwagę! Papatki :*

Więc co mogło być lepiej?

7 komentarzy:

  1. Mi osobiscie bardzo podobaja sie twoje posty :*☺ ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń
  2. Sally... hu mnie też tak jest... nwm czemu. Ktoś chyba nas nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  3. PFFFF DAŁEM MOGŁO BYĆ LEPIEJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh... Z góry mówię, że ten kom może być dość nieprzyjemny, ale jestem szczery do bólu i inaczej nie potrafię.Tak, jestem jedną z tych osób, które dają "mogło być lepiej" może nie jakoś nałogowo, ale jednak. Dlaczego?
    1. Nie podobają mi się twoje posty - tak po prostu. Tematy, które wybierasz są dla mnie nie ciekawe. Np. te bliźniaczki. Dwa identyczne looki. Co to wnosi?
    2. Irytuje mnie twój styl pisania. - Jestem humanistą i dość często czepiam się sformułowań, słów idt. No i u ciebie mi się nie podobają.
    3. Nwm czy kiedyś tak mieliście, ale ja niektóre osoby po prostu lubię lub nie. Nie jestem w stanie tego wytłumaczyć, ale tak jest. ty niestety zaliczasz się do tej drugiej grupy.
    4. Odkąd uświadomiłaś sobie, że praktycznie nic nie piszesz twoje posty są "na siłę" żeby tylko nie wylecieć z Bloga. To samo tyczy się Kam.
    No i teraz co możesz zmienić? Obawiam się, że nic i dlatego jestem za "trójcą".
    Pozdrawiam Michał JustMe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koffam cię wiesz ♥
      ~No ja ;)

      Usuń
    2. Ja Ciebie bardziej <3

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń