Menu rozwijane

02 grudnia 2016

Kalendarz adwentowy #1 (Kolejny powrót loginka)

Hej. Tak jak widać (Tak, kolejny raz) powracam. Ten post zapoczątkuje moją nową 'serię'. Posty na ten temat będą się pojawiały codziennie do 24 grudnia. Jako iż zaczełam ten temat 2 grudnia (dziś), to będą 23 takie posty. Pokażę wam tu jakieś fajne świąteczne edity, czasami jakieś fotki, oczywiście look'i (Z momio) i parę innych rzeczy. Więc zaczynajmy!
*Post 1/23*
Edit
Użytkowniczki: Usagi-san
Taki typowo zimowy edit. Odrazu mi się spodobał. Zresztą co będe mówić, zobaczcie sami!
Jeszcze ten piękny krajobraz. Śliczny edit.
look
Użytkowniczki: Mapeee
Też taki typowo zimowy look. Kojarzy mi się z taką zimną zimą (?). Biało-czarny, za to już plus XD.
I na koniec taki mini losowanie. Pod hasztagiem #Losowanie_loginka piszecie jakie macie plany na weekend, lub jak go spędziliście. Bo losowanie dobiegnie końca w poniedziałek. Do wylosowania jest momo jednorożek, serca, muffinke i kilka prezentów.
Do zobaczonka!
edit: Losowanie zostaje odwołane, iż nikt (mnie nie lubi :( )nie wziął udziału przez 1 dzień. Smutno mi z tego powodu, ale czego się miałam spodziewać...
~Login


2 komentarze:

  1. Login, czemu ciebie tak długo nie było na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh..prywatne sprawy. Ogolnie postanowilam sobie zrobic przerwe od 'internetow'. I znow mnie sporo czasu nie bylo, przede wszystkim dlatego, że strasznie duzo nauki mi przybylo :d
      I tak jakos wyszlo.

      Usuń