Menu rozwijane

03 grudnia 2016

Potrzebujesz pomocy? Zgłoś się na #Ekipa_Pomaga!


Zazwyczaj tego nie robię, ale postanowiłam zrobić reklamę w poście. Zapewne kojarzycie taką grupę (i osobę) jak Ekipa Budowlana. Jeżeli nie, to przybliżę Wam co owa grupa robi na Momio:

-Urządza urodziny
-Pomaga w lvl
-Daje like,kom,udo
-Robi niespodzianki
-Rysuje innych

i tym podobne.

Sama należę do owej grupy, ponieważ bardzo podoba mi się jej założenie. Jeżeli potrzebujecie jakieś formy pomocy, którą wymieniłam u góry to zgłaszajcie się pod:

#EkipaP



Zapraszamy! (:

15 komentarzy:

  1. Można się tam zgłosić? ;) /Pandorożcowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym być w tym mega pozytywne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się jakoś do tego zgłosić? Jeśli tak, to jestem chętna do pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tutaj Klawa7 bardzo proszę o pomoc bo na razie żadnej jeszcze nie otrzymałam od #ekipa_pomaga

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy moglybyscie proszę dodac mnie do tej grupy mi by się przydala pomoc w lvlu
    ~ Kiki chan kawai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli potrzebujesz pomocy to zgłoś się pod #EkipaP ;)

      Usuń
  6. Czy też mogłabym pomagać? ~Sabina Weksler. Cer napisz do mnie

    OdpowiedzUsuń