Menu rozwijane

23 grudnia 2016

Truskawkowe Stylizacje #3

Hej!
Zaczniemy od pewnych "aktualności" związanych z tą serią :3 
Dzisiaj mamy wyjątkową poczwroną edycję truskawek, związaną z zasypaniem nas nowymi dostawami.
Z przykrością oznajmiam, że Krystian opuszcza nas na jakiś czas ze względu na Egzamin Gimnazjalny, Bierzmowanie i inne istotne dla 3 klasy gimnazjum sprawy :P Za to do ekipy truskawek dołączył Juki :3 Napiszcie mu coś miłego w komentarzu xd
A teraz zaczynajmy :3

Prezenty

Naho
 
Uwielbiam te włosy. Ogólnie ostatnio mam fazę na blond. Świąteczny sweterek musi być. Całkiem ładny looczek.

Dis
Kocham ten kombinezon. Kocham te buty. Kocham te włosy. Kocham tego jelonka (?). Kocham ten look.

JustMe
 

Kombinezon miłością <3 I znowu trudny wybór. Skarpetki, a skrzydełka...

Juki

Tym razem coś odważnego, połączenie wielkiej zielonej sukni ze sweterkiem i martwa natura na głowie. Awwwww...


1 Dostawa

Naho
 
Taka typowa Pani Mikołajowa. Nareszcie na Momio mamy ładne czapeczki świąteczne.

Dis
Taki zwyczajny look. Nic nadzwyczajnego. 

JustMe

 

Jedyne włosy jakie pasowały do tej czapki :/ Look mikołajowy xd

Juki
 

Takie piżamkowe, na lenia. Podoba mnie się xD

2 Dostawa

Naho
 
Zdradzę wam w sekrecie, że coś szykuję i ten look (troszeczkę zmieniony) będziecie mieli okazję jeszcze zobaczyć ;)

Dis
Bardzo fajne włosy tu były w tej dostawie. Taki look typowy mój. No co mam powiedzieć. Po prostu ja. 

JustMe
 


Look ze sklepu, bo jestem biedny - przepraszam xd

Juki

Takie na piżama party! Ful mejkap, lizak lowe.

3 Dostawa

Naho
 
Bardzo lubię te spodnie. Mają śliczny kolor.

Dis
Bardzo mi się ten look podoba. Ta bluzka jest śliczna jak wszytko z tego look'u xD


JustMe
 

Koszulka wygrywa życie. Trochę nie na temat, ale lubię te spodnie xd

Juki
 

Kolejna piżamka, piżamka jak piżamka nie ma co opisać PFFF


CHAMSKA REKLAMA
Jeśli chcecie zobaczyć więcej Jukiego to serdecznie zapraszamy was na Blog
Mrsmomio.blogspot.com


Podobają wam się stylizacje?
Jak wyglądają wasze przygotowanie do świąt?
Piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz