Menu rozwijane

27 grudnia 2016

Nowe Prezenty!

Hej!
Przybywam do was z nowymi prezentami.
Tym razem Momio postawiło na złoto i srebro.

 
Kurczę, te metaliczne klimaty są świetne. Kojarzą mi się trochę z Lady Gagą.
Tutaj zakochałam się w sweterku.

 
Sukienka i spódnica są boskie 0_0 
Kurteczk również niczego sobie

 
Aaaawwww tutaj chyba moje ulubione rzeczy. Okulary wygrywają wszystko.

 
Ten plecaczek również jest śliczny. Ładne dodatki.


 
A tutaj już bardziej sylwestrowo. Soczewki <3

 
Tym razem z włosami gorzej, chociaż są niczego sobie.

Podobają wam się prezenty?
Obdarowaliście już kogoś?

3 komentarze:

  1. Nie wiem czy tylko mi się baaardzo te włosy podobają xDD Dla mnie są śliczne *^*. Może w prezentach tego nie widać ale na naszej momio wyglądają bosko *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka mnie obdarowała srebrem XDD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podobają te włosy *o* a te soczewki .. brak słów <3

    OdpowiedzUsuń