Menu rozwijane

12 grudnia 2016

Nabór na redaktorów - Wywiady - Co dalej?


Cześć, tu Cer. Mam do Was parę spraw. Aby wszystko poszło sprawniej, podzielę informacje na poszczególne podpunkty. Zapraszam

Nabór na redaktorów
Z powodów, które opiszę w następnym punkcie postanowiłam przeprowadzić rekrutację. Z chęcią przyjmę co najmniej dwie osoby. Jeżeli jesteście zainteresowani zgłoście się w komentarzach. Szybkie wymagania:

-Ogarnięta pisownia (ortografia, panowanie nad ilością emotek w poście)
-Umiejętność posługiwania się bloggerem
-Umiejętność robienia ładnych, równych ss'ów
-Czas

Nie będę szaleć z wymaganiami. Pamiętajcie aby nie pisać w zgłoszeniu jednego zdania, to trochę mało. Jak nie wiecie co napisać, to czy będziecie wiedzieć co napisać na blogu?

Redaktorzy
I tutaj chcę zapytać się Was o zdanie. Co myślicie o pracy wszystkich redaktorów na MyMomio? Na ten czas, osobiście podoba mi się praca tylko dwóch osób. A co z resztą? Co Was irytuje? Co byście zmienili? Mnie proszę również uwzględnijcie.

Czat Blogowy
Razem z paroma czytelnikami pomyśleliśmy o tym, aby zrobić czat blogowy z okazji sylwestra. Może przy okazji wybije nam 50k. Impreza odbyłaby się 30 grudnia, czyli dzień przed właściwym świętem. Dokładnie nie jestem jeszcze pewna na jakiej stronie zorganizujemy czat. Dobrą myślą, jest Skype, ale nie każdy go ma. Mamy na to jeszcze chwilkę czasu.

Wywiady
Dawno nie było żadnego wywiadu na blogu. Jeżeli macie jakieś osoby na oku to je wpisujcie. Spróbujemy coś ogarnąć.


Ankietę dostarczyły profilki.pl

35 komentarzy:

  1. Chciałabym pisać na tym blogu, piszę już na jednym, myślę że to nie jest problem. Jak Ci się nie spodoba moją praca to ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym pisać na tym blogu, ponieważ uwielbiam ten blog, nie mam problemu z używaniem bloggera, tylko jak bym miała tu pisać to napewno nie o pakietach i m+, bo mam za dużo zajęć :(
    I byłabym zaszczycona gdybyście mnie wybrały. xD
    ~BeckyFast

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie wyrobiłbym się z dwoma blogami sadsadsad

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bym chciałam ale i tak już mam dużo na głowie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym pisac na blogu! Tak, tego jestem pewna. Ale nie wiem czy sie nadaje XDDD tzn mam ogarnięta ortografie, nawet lubie poprawiać innych ludzi ups..nie używam emotek, najcześciej zamiast tego jest zwykle "XDDDD", czasami piszę "((:" następny punkt z wymagań? Umiejętność posługiwania sie blogerem.. Miałam 4 blogi (których oczywiscie juz nie ma, bo za wszelką cenę chciałam miec bloga, a nie wiedziałam o czym pisać.. Byłam redaktorka w "naomiandmomio.blogspot.com", ale odeszłam. W robieniu sc to ja jestem ekspertką! W sumie to nawet bym sie nadawała, ale to wszystko zależy od redakcji ((: btw, życzę powodzenia innym! x w i t e x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobaja mi się serie dis i cermeniny ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałbym tutaj pisać, lecz czas na wrzucanie postów mam tylko w poniedziałki i weekend. Bloggerem posługiwać się całkiem umiem, więc z tym problemu by niebyło, SS zresztą też umiem robić. A czy moja pisownia jest znośna to już sama oceń. XD
    PS. Umiem robić też miniaturki i loga jeśli to pomoże.
    ~ Nick na momio: Yookine ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałabym pisać na tym blogu ^^ Ortografię mam dobrą, no w końcu mam 6 z polskiego (ta skromność ach) Umiem posługiwać się bloggerem, kiedyś pisałam na tym blogu (kto pamięta? c;) Screeny robić potrafię, a czasu mam dużo, aż za dużo... xD
    ~ytuberka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie zgłaszam,bo i tak mam swój udział w truskawkowych, ale wyrażę swoją opinię xD Moim zdaniem dobrą robotę na tym Blogu odwala tylko "trójca święta" tzn. Cer, Dis i Naho. Nie chcę nikogo obrazić, ale z moich obserwacji wynika, że inne dziewczyny piszą "jak im się przypomni" że Blog istnieje. Myślę, że nabór tez za dużo nie pomoże, będzie tak samo. Popiszą miesiąc a potem... No chyba, że znajdziecie kogoś baaaaaaaardzo fajnego xD Dobra, to tylko moja opinia, miłego dnia życzę xd -JustMe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lof, wreszcie ktoś napisał co myśli

      Usuń
    2. Też tak ostatnio pomyślałam, całkowicie się z tobą zgadzam.
      ~Pejpier

      Usuń
    3. Cer miałam właśnie pisać to co JustMe :D

      Usuń
    4. Lofff ^^
      ~Dis

      Usuń
  11. Ja chętnie zajmę się redaktorowaniem na blogu ^^ Ostatnio z dyktanda dostałam 4+, więc z ortografią jest całkiem dobrze. Z czasem bym się trochę wyrobiła, ogólnie rzecz biorąc bym miała czasami nieobecności, przez brak internetu lub szlaban, ale nie dużo i dość krótko, za każdym razem będę powiadamiała. Aha, no i najważniejsze mój nick to Karmeleeeq, pewnie możecie kojarzyć mnie. Moim marzeniem było zawsze tu pisać ! :D A no i uwielbiam pisać o nowościach i mam ciekawe pomysły. Mój blog to karmelowweemomio.blogspot.com, tam zobaczysz mój styl pisania.

    A co do pracy redaktorów myślę że sprawują się dobrze disnow Blacki i Kamciag, większość pisze jeden post w tygodniu i tyle, to przykre.

    - Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem najbardziej aktywnie na blogu działa właścicielka, Disniw oraz Sprektra.Reszta redaktorek olewa swoją pracę i nie reprezentuje nic ciekawego. Nie rozumiem dlaczego nadal w redakcji są kamciag i login skoro nke działały od wakacji, ewentualnie Sally coś od czasu do czasu wstawi na bloga, ale same looki to za mało aby uznać za wysiłek.

    ~Pejpier

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ! Ja się zgłaszam ^^ xD A więc: Moje ,,praktyki na blogach": Pisałam kiedyś (dawno) na blogu ^^ i sama miałam bloga ( ale już go nie ma ) Myślę że jestem w miarę ogarnięta w tych sprawach. Z pisownią chyba jest nie najgorzej ,ale nie mnie to oceniać :) CZASU MAM DUUUUUUUUŻO... Nawet za dużo -,-.
    Dobra Chyba tyle. xD Myślę że bym się nadawała ale to nie ode mnie zależy
    Powodzenia innym :))) MIŁEGO DNIA C;
    ~Cirila

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że na blogu udzielają się tylko Cermenina, Disnow i Spektrus CCC; Sally miała fajne i ciekawe pomysły ale rzadko pisze :CCC

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałabym być redaktorem, ponieważ na Tym blogu panuje miła atmosfera, level nie jest najważniejszy, są super konkursy i ciekawe posty. Teraz coś o mnie: Na Momio jestem codziennie, na blogu też. Lubię czytać książki i rysować. Jestem wielką miłośniczką zwierząt i je szanuję. Ogólnie spełniam wszystkie wymagania. Bycie redaktorem tego bloga to wręcz moje marzenie ❤ Dziękuję i życzę miłego dnia.
    - 2006mila.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Jestem już od kilku miesięcy obeznana z bloggerem.Mam nawet własnego bloga.
    Ss robię całkiem spk. Ortografia ogarnięta.Mam duuuuużo wolnego czasu.Wchodzę często na Momio,przeglądam insta,śledze fb więc jestem na bierząco.
    Używam mało emotek i najwięcej 3 wykrzykniki i znaki zapytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!
    Jestem już od kilku miesięcy obeznana z bloggerem.Mam nawet własnego bloga.
    Ss robię całkiem spk. Ortografia ogarnięta.Mam duuuuużo wolnego czasu.Wchodzę często na Momio,przeglądam insta,śledze fb więc jestem na bierząco.
    Używam mało emotek i najwięcej 3 wykrzykniki i znaki zapytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm...Już raz próbowałam zostać redaktorką i nic ale mam nadzieję że tym razem się uda XD Bardzo dobrze piszę, Blogger MAJ LAJF XF Ss'y, najładniejsze xDDD Co mam powiedzieć jeszcze? JESTEM CHORA B) xd Piszę na temat i fajnie *taka skromność*, ale czasami lubię pożartować :P Mam nadzieję że mnie wybierzecie, to mój drugi raz. Bardzo mi zależy na tym i mam nadzieję że dostanę się tutaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. No i przeglądam na bieżąco fb Momio, Instagrama itd.
    I jestem często na Momio :P
    No i mam duuuuuuużo czasu :)
    Nick na Momio: Anik950
    A o mnie to tutaj c:
    Lubię czytać książki, przeglądać Momio i YT
    Jestem dość szaloną osóbką, ale umiem się ogarnąć na czas xD
    Jestem kreatywna, i myślę że co jakiś czas dochodziłyby nowe serię na Blogu ^^ Mam blond włosy, piwne oczy (Ania...NIKOGO TO NIE INTERESI XD) no i jestem Ania xF
    Znowu się rozpisuję... ;-; xD
    Jeszcze jedno...ss'y świetne XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym się zgłosiła,ale nie można brać udziału w tych świetnych konkursach. Ah.. ta rewalizacja XDD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wszystkim za zdanie. Piszciepiszcie dalej, będą zmiany (:

    OdpowiedzUsuń
  22. Wywiad? Ze mną droga Cer xD
    ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym bardzo chciała proszę (klawa7)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam!
    Nie miałam przez pewien czas internetu i nawet nie wiedziałam, że jest jakikolwiek nabór, ale na całe szczęście już wszystko wróciło do normy. Pierwsze napiszę coś o sobie, a potem o mojej przygodzie z blogowaniem i Momio.

    ~JA~
    Nazywam się Oliwia, ale w internecie moje przezwisko brzmi Livvy. Jeszcze kiedyś nazywano mnie "Olka", ale w sumie teraz już jestem trochę dojrzalsza i to przezwisko do mnie nie pasowało. Urodziłam się w nowy rok, czyli 1 stycznia. Bardzo lubię dzień swoich urodzin, bo uważam, iż jest dość niezwykły. Mam aktualnie 12 lat, więc chodzę do szóstej klasy szkoły podstawowej. Uczę się... dość dobrze, ale może być lepiej. Jednak język polski, to mój ulubiony przedmiot, a z każdego sprawdzianu mam bardzo dobre oceny. Uwielbiam tańczyć, to moja pasja od zawsze, a właściwie od 7 lat. Jeździłam na kolonie taneczne, ale też chodziłam przez trzy lata na hip-hop. Lubię oczywiście blogować, swojego pierwszego bloga założyłam w wieku 9 lat. Byłam wtedy mało doświadczona, ale z czasem wiele się nauczyłam i coraz więcej wiem i popełniam mało błędów. W wolnych chwilach czytam (mam tysiące książek i jestem molem książkowym), słuchać muzyki i czasem pośpiewam, ale to sporadycznie i to pod prysznicem. Aczkolwiek zaraz muszę kończyć moje śpiewanie operowe, bo rodzice nie znoszą tego dobrze.

    ~BLOGOWANIE~
    Bloguję od 9 roku życia, czyli bardzo wcześnie. Miałam wiele, naprawdę wiele blogów, ale z żadnym nie związałam na stałe. Oprócz kilku wyjątków. Blog Emily (MSP) był blogiem, na którym zyskałam miano administratorki. Jednak po pewnym czasie rozstałam się z nim na dobre i nigdy już tam nie pisałam, ale spędziłam tam fantastyczne lata. W między czasie pisałam na blogu Emi Caffe (przez okres wakacji), Abieskiej (MSP) i Kathey (MSP), ale teraz piszę tylko na blogu Sspectry (MSP). Z blogiem dotyczącym Momio nie miałam styczności, ale lubię tę grę i piszę dość dobre posty. Na MovieStarPlanet nie gram już tak jak wcześniej, a teraz przesiaduję na Momio. Mam pomysły na posty, czas i warunki. Jestem pomysłowa, i kreatywna, a moją jedną z głównych cech jest to, że jestem ambitna i wrażliwa.

    ~MOMIO~
    Na Momio jestem w zasadzie od niedawna, ale już wkręciłam się w grę. Lubię tą atmosferę panującą na Momio i miłych ludzi, którzy tam są. Jestem pomocna i chętnie zawieram nowe przyjaźni i rozdaję Momo. Mój nick, to Shettly i obecnie mam 48 level. Gram od 16 lipca 2016 roku.


    To by było w zasadzie na tyle. Trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że zostanę przyjęta. Dziękuję za przeczytanie i życzę wszystkim powodzenia.
    Kontakt ze mną:
    Momio: Shettly
    MSP: olliwka1000
    Transformice: Picolka
    E-mail: olliwka1000@interia.pl

    Pozdrawiam,
    Shettly/Livvy

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe... Co byście pomyśleli żebym napisała, że moim zdaniem wszyscy udzielają się na tym blogu. Dlaczego niby mamy wszystkich krytykować? Myślę, że każdy ma jakąś wenę twórczą i udział na tym blogu i nie ma sensu pisać kto piszę lepiej czy częściej. Oczywiście ja też mam swoich dwóch wybranków, których posty, lubię najbardziej, ale specjalnie ich nie pisze żeby nikt się nie obraził. Przemyślcie to.
    *Bella


    OdpowiedzUsuń
  27. Ok... To będzie zgłoszenie baaaardzo na szybko, sam jestem w szoku, że to robię xD Z góry przepraszam, że z anonima, ale jestem w drodze z kościoła i nie ogarniam nic na fonie. A więc tak: Właśnie dostałem wiadomość od Naho, że byłbym miłe widziany na tym Blogu. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony i w sumie zawsze warto spróbować. Dodałbym tu trochę męskości (le nie xD) Co jak co, ale jeśli chodzi o pisownię i orto jest bynajmniej dobrze. Czasu - aż za dużo! Poza tym sporo pomysłów :) Rozpisałbym się bardziej, ale palce mi zamarzają, więc docencie moje poświęcenie.
    - Michał JustMe

    OdpowiedzUsuń