Menu rozwijane

29 grudnia 2016

Jak NIE grać w Momio #1

Witam!
Dzisiaj pogadamy sobie o tym jak NIE grać w Momio.
Najpierw zakładamy konto.
Nie przejmuj się ciuchami i tak je potem zmienisz.
Nie zapominajcie o baaaaardzo chwytliwej nazwie.
WiesioOMGSWAG11 będzie idealna.
A! I oczywiście super skomplikowane hasło np.
Lol123
Na pewno nikt nie wpadnie na tak błyskotliwe i skomplikowane idealnie skomponowane hasło pełne wielu istotnych algorytmów.

 

Brawo! Już założyłeś konto, a to pierwszy krok do stania się super fejmem na Momio!


* * *
Drugi level - trochę słabo
Ale spokojnie - to żaden problem! Nie będzie to żadna przeszkoda w naszej drodze do sławy.
Aby wbić wysoki lvl musimy wyrwać dziewoję, no albo chłopaka oczywiście.
Znajdujemy nasz cel - potocznie ofiarę naszych zalotów.
Zapraszamy owego delikwenta do znajomych i czekamy...
Czekamy...
Czekamy...
Jeśli po 15 minutach czekania ofiara wciąż nie odpowiada powinniśmy przeżucić się na inny cel.
Jest!
Zaakceptowali nas!
Czas na zauroczenie naszego celu, a ten nawet nie zorientuje się kiedy odbierzemy jego cenne momo.
Polecam do tego super teksty na podryw, wiecie wpiszecie w wyszukiwarkę, coś na bank nam wyskoczy.

 * * *

Na dzisiaj to tyle. 
Jeśli chcecie poznać więcej tajników zostania fejmem na Momio - piszcie w komentarzach.
10 komów to następna część :3
Do następnego!

18 komentarzy:

  1. Ja chce więcej *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. hyhyhy XDD noo pisz dalej te tajniki bo chcę skorzystać ....XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pfff... Czy poradnik dlaczego jesteś z Dis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juki dednij pls

      Usuń
    2. Jak dednij? Ja tylko prawdę mówię. Gdy cię poznał stał się fejmusem pff. Mihalina nie zabijaj

      Usuń
    3. Michalinka cię nie zabije ja to zrobię pff
      Foch pff
      No ale mrymry głosik mogę posłuchać pfff

      Usuń
  4. Na 100% skorzystam.
    W końcu FEJMEM każdy chce być B)))
    Ej... Mam takie pytanko...
    Czy hasło "Lol" bez cyferek też może być? XDDDDDDDDDDDDD
    No wiesz... no... yyy, bo ja nie zapamiętam ;-;.
    Btw, ciekawy pomysł na posta ^^
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to piękne i kreatywne!TEŻ TAK CHCE. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawaj posty dawaj. Lowe te posty ok *^*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah,te dzisiejsze podrywy XDD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kisne XD
    Pisz dalej! Ja chce zostać FEJMEM XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam Ekipa Budowlana nazwę i wszyscy puszą ,że pomysłowaXD

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno skożystam B) Nareszcie będe mogła zostać fejmem! Oł je B)

    OdpowiedzUsuń