Menu rozwijane

03 grudnia 2016

Konkurs - ,,Moje Kartofelki"

Hejo^^
To znowu ja!

Dzisiaj przychodzę do was z...

konkursem!

Lecz niestety jest mały haczyk...

Brać udział mogą tylko osoby z mojej grupy
na momio ,,Moje Kartofelki".

Konkurs polega na tym że...

- Wybieramy sobie jakąś sławną osobę, może być 
to wasz idol/idolka,
- Przebieramy się za nią i robimy lookam,
- Następnie robimy posta z ,,look konkursowy na bloga mymomio.blogspot.com"
oraz z hasztagiem #Mój_Idol i #Kartofelki_Sally,
- Następnie opisujemy look.

W mojej grupie znajdują się tylko dziewczyny 
ale to nie oznacza że nie można przebrać się za 
faceta<3

Jeżeli mi się uda to wybiorę osobiście, a jeżeli wszystkie
będą cudne to wylosuje!

1 miejsce: jednorogie momo i prezent za szafiry (od 3 do 5),
2 miejsce: serduszkowe momo i prezent za diamenty (do 800)
3 miejsce: mufinkowe momo i prezent za diamenty (do 400)

Wyróżnienia:
- momo tęczowe,
- momo cukierkowe,
- i reszta momo.


Czas do 7/12/16r. wyniki 8/12/16r.


Do tego czasu mogę dodawać osoby do czatu!


Jeśli ktoś chętny pisać w komentarzu!


I to na tyle!

Papatki :*

3 komentarze:

  1. Tak jestem chętna aby spróbować, ale nie ma mnie w grupie.

    -Pejpier

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę? Konkurs TYLKO dla osób, które są w jakiejś dziwnej grupie? ŻAŁOSNE Nie dziwie się, że tak DUŻO osób nie chciało, żebyś pisała na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego masz taką niechęć do mnie ;) mogę Cię dodać,
    jak inne osoby które POPROSIŁY. I jakoś dziwne ponieważ czytelnicy
    mnie polubili, dlatego tu jestem :3 ale niezbyt się Tobą
    przejmuje bo to jest zwyczajny HEJT. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń