Menu rozwijane

26 grudnia 2016

Cześć!

Cześć!
Jak zapewne się domyślicie, to ja - nowa redaktorka na okresie próbnym. Będę tutaj pisać przez dwa tygodnie, a potem zobaczymy, bo być może zostanę już tutaj na stałe. Otóż jak to na nową redaktorkę przystało, wypadałoby się przywitać i przedstawić.

Nazywam się Oliwia, ale już tak się jakoś stało, że moje internetowe przezwisko brzmi "Livvy". Aczkolwiek dziewczyny z załogi nazwały mnie "Sh", więc moje blogowe przezwisko, to Sh. Mam dwanaście lat, ale urodziny mam 1 stycznia, więc w zasadzie już za chwilę stuknie mi trzynaście lat. Czy to dużo? Nie wiem, sami oceńcie, mi ten wiek w każdym razie odpowiada. Chodzę do szóstej klasy i uczę się przeciętnie, czyli nie wzorowo, ale też nie jest źle. Moim ulubionym przedmiotem jest oczywiście język polski, z którego mam najlepsze oceny. Moją pasją jest taniec i kocham tańczyć. Oprócz tego uwielbiam blogować rzecz jasna. Może mnie nie znacie, ponieważ pisałam dotychczas na blogach o grze MovieStarPlanet, ale już nie gram w tą grę. O wiele bardziej podoba mi się Momio i teraz gram tylko w to (no, nie licząc The Sims rzecz jasna). Jeżeli chodzi o moje ulubione kolory, to jest to niebieski i fioletowy, a piosenkarka czy piosenkarz, to w zasadzie nie mam jakiegoś idola, ale bardzo lubię Ellie Goulding, Adele i muzykę pop.

Na Momio jestem dość krótko, bo od 16 lipca 2016 roku. Moja nazwa, to Shettly. Znalazłam tą grę przypadkowo i bardzo ją polubiłam. Tylko raz miałam Momio+, ale na pewno kupię jeszcze nie raz i myślę, że akurat teraz gdy jest wolne chyba zdecyduję się na kupno. Najbardziej na Momio lubię tworzyć różne stroje i kupować ubrania, ale jak myślę niektórzy nie zawsze mam na to odpowiednie fundusze. Do znajomych przyjmuję wszystkich, więc jeżeli chcecie mieć mnie w znajomych, to chętnie was przyjmę.









Tak, to wszystko. Ja wiem, że nie jest to normalny post, ale musiałam się przywitać, abyście choć trochę mnie poznali. Następny post będzie już normalny i o tematyce Momio. I jeszcze dodam, że serie, które będą przeze mnie prowadzone, to "Ulubieńcy tygodnia". Seria ta jest bardzo popularna na blogach, ale ja postanowiłam ją trochę zmienić. Będzie ona w każdy piątek. "Kreacja na okazje...", to seria, którą będę prowadzić nieregularnie, czyli nie wiem jeszcze kiedy będzie się pojawiała. Resztę postów, to jakieś ciekawostki, nowości, looki, itd.

Kontakt ze mną:
Momio: Shettly
MSP: olliwka1000
Transformice: Picolka




4 komentarze:

  1. Życzymy powodzenia na okresie próbnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia mam nadzieje że spotkamy się tu w nowym roku jak będziesz tu pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ASZSZSZSZSZ... W FaQ Cermeniny znajduje się: 'UŻYWAMY OBCJI WYŚRODKOWANIA' czego niestety tutaj nie widzę, jeszcze jedno do czego po prostu muszę się przyczepić 'rzecz jasna' pojawia się chyba troszkę za dużo. Ale ogólnie dobry post :)

    ~Kam

    OdpowiedzUsuń