Menu rozwijane

22 grudnia 2016

Powrót loginka po raz 289573902 I Koniec?

Cześć. Aż szkoda gadać, jak głupio się teraz czuję. Obiecywałam wiele razy, że będę pisać, ale tak się nie stało. Cóż...bardzo (podkreślam bardzo) prawdopodobne jest to, że więcej się tu już nie pojawię.
Ale zanim skończycie czytać tego jakże żałosnego posta...przeczytajcie go do końca. PRZEPRASZAM. Ten blog jest dla mnie jakąś małą częścią mojego życia. Dziękuję wam czytelnicy, bo gdyby nie wy, mnie by tu nie było. Dziękuję Cer, Dis, Kam, Sally, Spektra...(wielokropek, bo mogłabym tak wymieniać do samego rana). Zrozumiałam, czym było pisanie tutaj dla mnie, ale niestety za późno. Dziękuję po raz kolejny wszystkim, za wszystko co tu przeżyłam.
Do zobaczenia.
~Login

4 komentarze:

  1. Świetnie pisałaś, niezależnie od częstotliwości.
    Będzie nam teraz wszystkim smutno. Powodzenia w dalszej drodze.
    Wesołych świąt! <3

    ~Mellanie
    PS. Blog zawsze będzie Twoją częścią, nawet gdy Cię tu nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Aż czytając ten komentarz się wzruszyłam. Również wesołych świąt życzę!

      Usuń
  2. To my dziękujemy jesteś z nami najdłużej. Mamy z tobą wiele wspomnień ❤ Z resztą ja też jestem zagrożona i mogę wylecieć z bloga... Ale co by się nie działo zawsze będę pamiętać o tym blogu, spędziłam z wami najlepsze chwile ❤ Dziękuję ❤

    Wesołych świąt 🎄 i szczęśliwego nowego roku 🎆
    ~Kam

    OdpowiedzUsuń