Menu rozwijane

08 lutego 2018

Wyniki editowego konkursu

Przepraszam, że wyniki są bardzo późno, ale skończyłam lekcję o 16:30, z czego trochę zadań domowych pozbawiło mnie czasu. Nagrody będą otrzymane w swoim czasie, oczywiście nie potrwa to dłużej niż 3 dni. Dziękuję wszystkim za udział i czas poświęcony na edity!

Miejsce 1
Annellia

Miejsce 2
Cat9999

Miejsce 3
Sweet Kate

Wszystkie prace
(oprócz miejsca 1,2,3)
Nana.qq

the luna msp99

mila milcia

Patusiak18

dulla

haniacho2

VipMasterkaXx

Almette

Nilsia

geogarja

seanemone

Anna Maria

Dusia PL

KotNatka

cat33

Lawendisa

Osobom, które się nie udało - nie przejmujcie się! Na pewno w przyszłości pojawią się tego typu konkursy
Dziękujemy za udział i czas!💕

17 komentarzy:

  1. Dziękuję :D.
    Wszystkie edity były piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowowowo nie spodziewałam się
    Gratuluję reszcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki zwycięzcom .
    (DO CZATU NA BLOGU POZDRAWIAM)
    A MOWILAM WAM ZE NIE WYGRAM
    ~HANIACHO2

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że są wyniki, gratki zwycięzcom ^^
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne edity. Gratki zwycięzcom ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te edity. Gratuluję zwycięzcą. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki ^^ Ja niestety nie miałam czasu na zrobienie editu :""(
    Może będziecie robić konkursy tematyczne (typu looki, edity, wierszyki) jako serie?
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, nie będziemy się ograniczać tylko do jednego typu konkursów :f

      Usuń
  8. Fajny konkurs, no trochę szkoda, że nie wygrałam, ale no wiadomo zawsze będzie ktoś lepszy. O ile coś się pojawi pewnie wyślę swoją pracę. Gratuluję zwycięzcom. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięzcom! Czekam na kolejny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wszystkich! Sama nie wzięłam udziału, no ale cóż. Wszystkie prace są śliczne! ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. W poście o konkursie napisałaś 'Konkurs polega na wykonaniu edita, w którym nie liczą się umiejętności, liczy się pomysł. Nie wymagamy perfekcyjnego edita, zróbcie taki na który Was stać.'

    Więc skoro liczy się pomysłowość to czemu praca na miejscu 2 jest na podium? Miała się liczyć pomysłowość, a kartka z napisem '200 obserwatorów na mymomio' nie jest za bardzo kreatywna ;)

    OdpowiedzUsuń