Menu rozwijane

07 lutego 2018

Walentynkowa dostawa mebli!

Momio coraz częściej wrzuca zapowiedzi na snapa krótko przed dostawą. Tak też było tym razem, na gierce już pojawiły się nowe meble! Przez najbliższy tydzień zapewne wszystko będzie obracało się wokół Walentynek, tak jak omawiana kolekcja. 

Lekko dziwnie to wygląda. Sama raczej nie skuszę się na zakup miśka, ponieważ do niczego w przyszłości go nie dopasuję.


Wreszcie coś na blogowe party! Kategoria dodatków z tej dostawy jest po prostu wow. Na pewno przygarnę parę sztuk tych balonów. Kosztują niedużo, a przydadzą się.


Kolejna rzecz, która wygląda dosyć imprezowo. W codziennych pokojach ten neon na dużo raczej się nie zda. Jednak jeśli lubicie utrzymywać swój domek w nieco innych klimatach, koniecznie zastanówcie się nad zakupem.


Oto moje małe 'must have' tej dostawy. Myślę, że róże będą pasować do dużej części momiowych pokoi, ponieważ użytkownicy lubią utrzymywać swoje pomieszczenia w stonowanych kolorach z różnokolorowymi dodatkami. Wiecie, biała podłoga, jasne ściany i jakieś akcesoria. Taki bukiecik byłby czymś co przykuwa wzrok oraz ładnie podkreśla całość.


 Mało użyteczny jest ten tag?  Mi się nie przyda, może ktoś inny się skusi.


Cena jest dobra, tapeta wygląda ładnie. Oto następny przedmiot, który warto jest mieć w swoim schowku. 


Na koniec mamy zdjęcia do powieszenia na ścianie. Wszystko byłoby fajnie, ale kształt nie do końca jest przydatny na dłuższą metę. W każdym razie, nie będę narzekać, bo w końcu kolekcja jest o tematyce walentynkowej. Cena wg. mnie nie jest aż tak zła, do przemyślenia.


Co myślicie?
Planujecie coś kupić?

13 komentarzy:

  1. Kupię balony albo bukiet. Dostawa 9/10.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacna dostawa, może kupię bukiet i balony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to bywa z rzeczami typowo sezonowymi, kupujemy je a potem jest problem aby je wykorzystać w ciągu roku. Rzeczy są ładne, ale mam zamiar kupić tapetę i serce z zdjęć. Zastanowię się jeszcze nad bukietem i zestawem balonów. Swoją drogą chciałam kupić na sylwestra podobne balony, ale szkoda mi było wydawać na nie szafirów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba kupię bukiet i zdjęcia na ścianę. Nawet mi się podobają.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię ściany,zdjęcia, ten ten cosiek z serduszkiem 1, balony.
    11/10 yo moja ocena.
    Wow

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie ladna dostawa, zastanawiam się nad kupnem bukietu.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawa jest całkiem spoko, kupiłam już tapetę i serce ze zdjęć. Pomyślę jeszcze nad balonami, przydadzą się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba kupię tapetę i bukiet. Całość oceniam na 8/10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam podpisu
      ~Vipmasterkaxx

      Usuń
  9. Fajne rzeczy, kupię kilka.
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczy są ładne, ale połowy z nich użyjemy tylko na dane "święto".

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się nad kupnem neonu, ale nie będzie mi on pasować do mojej "jaskini". Niestety, ale to dostawa sezonowa. Jest śliczna i niedroga, ale do wykorzystania raz na rok. Raczej na nic się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń