Menu rozwijane

14 lutego 2018

Nowe meble!

Cześć, tu Ewcia!
Dziś jak co środa na momio dodano dostawę mebli. Meble pojawiły się około godziny 10 lub 11. Tematyka ich mnie urzekła, gdyż jest w niej mnóstwo lampek i coś do zjedzenia, czyli pizza. 









Nie będę oceniać pojedynczo każdej rzeczy, gdyż każda z nich mnie urzekła. Na prawdę kupiła bym wszystko, ale obecnie budżet mi nie pozwala. Mam nadzieję, że rzeczy zostaną z nami na bardzo długo i będę mogła powoli zbierać szafirki i kupować. 

Jak wam się podoba dostawa?
Pochwalcie się w komentarzach co kupiliście.

10 komentarzy:

  1. Fajne meble, ale raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się baardzi podobają! Na pewno coś kupię.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne ;3 Muszę oglądać teraz reklamy bo jestem biedna :ccc
    ~ xMajaśx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wykonane mebelki, wyglądają naprawdę świetnie. Wszystko mi się podoba, myślę że kupię wszystko w najbliższym czasie, ale na razie mam wszystkie rzeczy za diamenty i 3 pizze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Meble są C U D O W N E. Mam zamiar kupić większość zn nich. Liczę na dostawę w podobnym stylu, ponieważ kocham rzeczy tego typu.

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne co mnie razi to brak perspektywy w tej lampie księżycu. Wygląda jakby tam nie pasowała.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię łóżko i księżyc meble są naprawdę śliczne, mam zamiar dodać do mojego trochę lampek ^^
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczen mebelki. Kupiłam łóżko, księżyc i tabliczkę na ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Meble są fantastyczne, za szafiry z reklam kupiłam łóżko, i mam nadzieję że na tym nie skończę. Wszystkie rzeczy mnie urzekły (o dziwo!). Liczę, że dostawa będzie w podobnych klimatach! Tym razem momio zasługuje na pochwałę. ^u^

    OdpowiedzUsuń