Menu rozwijane

28 lutego 2018

Nowa paczka- włosy MW

Cześć, tutaj Dis.
Dzisiaj przechodzę do was z nową paczką, która pojawiła się dziś na momio.
Są to włosy Most Wanted, które już kolejny raz wracają do nas, yaay? nie.


 Szkoda, że włosy dziewczyny nie są w takim samym koloru jak męskie. "Dużo" mamy już takich jasnych kolorów. Włosy nie są złe i pasują do wakacyjnych looków, sama mam inną wersję kolorystyczną. A dokładnie tą v


Ta bardziej do mnie przemawia. Choć chciałabym te włosy ujrzeć w jakimś "mroczniejszym" kolorku.

A ty co sądzisz o paczce? 

7 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym mieć tą fryzurę w tym kolorze, ale nie mogę kupić paczki. W sumie to cały czas przywracanie tych samych włosów i ubrań jest nudne. Też mam ochotę zobaczyć tą fryzurę w mrocznej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy ładne ale kolor mi nie pasuje. Poprzednia wersja była znacznie ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta fryzura to jest moje most wanted i zastanawiam się nad kupnem. Trochę szkoda, że jest ten turkusowy kolor, bo mi się bardziej podoba ta poprzednia wersja kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałam mieć te włosy, ale tylko dla nich paczki nie kupię. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzednia wersja była lepsza.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetna! Pozwoliłam sobie aż na zakup tejże paczki. Moja pierwsza w zyciu ^^
    ~ xMajaśx

    OdpowiedzUsuń