Menu rozwijane

06 lutego 2018

Hot or Not #40


Wszystkie looki z #myhorn oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w hot or not.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot


diana12qw
disnow blacki: Stylizacja kolorystycznie jest dobrze zrobiona, zmieniłabym tylko te soczewki bo nie mają do niczego odniesienia i psują efekt końcowy.(Pasują do tła ale tła z lookbooka się chyba nie nosi nieprawdaż?) Tylko jak zwykle stylka oklepana, nic nowego. HOT/NOT

Cermenina: Mamy tu taki prosty, stonowany look. Nie jest to nic oryginalnego, ale miło się patrzy na całą stylizację, która jest poprawnie zgrana z tłem. Soczewki są ciekawym akcentem, który podkreśla nieco nudną całość. Myślę, że warto byłoby usunąć skrzydełka, ponieważ wyglądają lekko tandetnie. HOT/NOT


xTofinka
disnow blacki: Co tu się zadziało nie wiem. Paski, cętki, palmy no miszmasz totalny. Nie wiem też co robią tutaj buty, które kolorystycznie nie pasują do niczego, to samo z soczewkami. Ograniczyłabym się do jednego wzoru. Jest tutaj też pusto co źle wpływa na efekt wizualny.  NOT

Cermenina: Niestety, ale nie wszystko co w takim samym kolorze, pasuje do siebie. Myślę, że ta stylizacja jest tego doskonałym przykładem. Jak mieszanie wzorów nie jest niczym złym, tak tu wyszło to naprawdę źle. Barwy się nie zgadzają, struktury się nie zgadzają. Dodatkowo mamy tutaj niedopasowane tło i niepotrzebne animo. NOT


dulla
disnow blacki: Tutaj praktycznie tak samo jak z pierwszym lookiem. Kolorystyka okej, nic oryginalnego. Przy okazji dodam, że ten narwal niezbyt tutaj pasi. HOT/NOT

Cermenina: Nie wiem jak mam to ocenić. Po prostu biały look bez dodatków. Nie da się tu popełnić za dużo błędów. Gwiazdka od animo lekko psuje całość i tyle. NOT+


Puunia
disnow blackiCo tu się stanęło? Zmień dilera słonko. Te filtry naprawdę są złe, z nimi to trzeba umieć coś zrobić. Usunęłabym oprócz filtru okulary i wgl makijaż oraz soczewki. Zbyt dużo się złego dzieje w tej stylizacji. NOT

Cermenina: Jeju, na pierwszy rzut oka za dużo tu się dzieje. Zaczęłabym od usunięcia tła galaxy, bo strasznie przeszkadza w odbiorze stylizacji. Pomijając już tło, w samym looku też sporo rzeczy nie gra. Skrzydła w jakiś sposób pasują mi do góry, ale za to, nie do ubrań. Bluzka i spodnie są jakby neutralne do góry, ale nie pasują do skrzydeł. Do tego psują połączenie butów z resztą. Dlatego zmieniłabym te szorty i hiszpankę na coś innego. Gdyby wymienić te dwa elementy oraz tło, komplet miałby jakiś potencjał. Na koniec daję mocny plusik za twarz i dobór do niej dodatków. NOT+


Zachęcamy do zgłaszania się pod #myhorn.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

17 komentarzy:

  1. Moje oceny:
    Hot/Not
    Not
    Hot/Not
    Not

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie, ale już z pół roku temu się zgłaszałam xd
    ~Pati671

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczę ,że kiedyś mi się uda. Ale wątpie ,hihihihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje oceny:
    1. Not+
    2. Not
    3. Hot/Not
    4. Not

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje oceny:
    1. Hot/Not
    2. Not
    3. Not+
    4. Not

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kiedy mój look sie pojawi. xd
    Moje oceny:
    1. Not+
    2. Not
    3. Hot/Not
    4. Not+

    OdpowiedzUsuń
  7. Looki pokazane dzisiaj są albo przesadzone, albo zwyczajne i puste. Oczywiście zgadzam się z waszymi ocenami, bo macie rację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha tak sobię przeglądałam hasztag myhorn i zauwazylam że zgłaszałam się już 3 razy xd
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle zgadzam się z wami; albo nic odkrywczego, albo coś tandetnego.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejuuuuuuuuuuu.. W ogóle się nie dziwie, że dostałam słabą ocenę, ponieważ ten look naprawdę jest słaby heh... Robiłam go w wakacje, i mój styl się zmienił
    ~xTofinka

    OdpowiedzUsuń
  11. "Co tu się stanęło? Zmień dilera słonko."

    najlepiej XDD

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet zapomniałam, że dodałam ten look xD to było chyba jak robiłyśmy z przyjaciółką 'bliźniaczki' xd
    ~diana12qw

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże święty ja taki look kiedyś zrobiłam? XD serio nie dziwie się że taką ocenę dostałam bo troche mi sie zmienił styl i oh god to wygląda żałośnie XDD
    ~Puunia

    OdpowiedzUsuń