Menu rozwijane

27 lutego 2018

Wiosenne prezenty +paczka

Cześć, tu Dis.
Na momio wczoraj pojawiły się nowe prezenty! Przepraszamy za opóźnienia z postami, lecz mamy ostatnio mało czasu, wiecie o co chodzi. 
Tematyką prezentów jest wiosna co mnie niezmiernie cieszy, przejdźmy do mojej opinii na ich temat.


Na początek mamy bardzo dobrze wykonane spodnie za dwa szafiry, cena myślę, że jest adekwatna, a same spodnie przydadzą się do wielu stylizacji. Następnie mamy bluzkę z długim rękawem, jak wiadomo wiosną jeszcze może być mroźnie (hah sami przyznajcie, że już powinno być cieplej, a tu u nas w Polsce śnieg i okropne mrozy). Cena nie jest zła, a sam krój i połączenie kolorów będą dobrze wyglądać np z właśnie wcześniej wspomnianymi spodniami.


Następnie mamy taką oto bluzę. W tym przypadku cena jest lekko za duża, jeden szafir jeszcze ujdzie, lecz nie dwa. Śmieszne są te znaczki w własnie tym miejscu, lecz ja tam się nie wypowiadam o ich umiejscowieniu haha. Kolor jest okej, choć myślę, że nie przyda się zbyt często. Spódniczka ma ciekawy wzór, lecz nie skradła mojego serca. Ale spódniczki bardzo lubię więc i ta znalazła się u mnie w szafie.


Ogrodniczki z bluzką, cena jest w tym wypadku taka średnia, choć po dużej ilości ss momiowych portfeli śmiem sądzić, że i tak dużo osób na to stać. Podoba mi się, lecz nie wiem jeszcze do końca jak to "ugryźć" w looku. 
Sukienka z bardzo ładnym i prostym wzorem na pierwszy rzut oka jest bardzo ładna, lecz na naszej momio nie wygląda aż tak ślicznie. Choć i tak spróbuję może z nią kiedyś zrobić look.
Ta przeźroczysta kurtałka to moje fav tych prezentów, cena może być, a jej zastosowanie w stylizacjach ahhh... kocham


Buty to moje drugie fav tych prezów. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia, cudowne, a do tego cena równie idealna.
Plecak jak plecak. Ma ciekawy kwiecisty wzór, który powtarza się w paru innych rzeczach z prezentów. Cena jest bardzo dobra, a do tego może przydać się do wielu stylizacji.


Tutaj mamy jakieś kolczyki, wsm to nie wiem co one przedstawiają. Cena ujdzie, a kolczyki mogą się przydać. 
Włosy, nie wiem co o nich powiedzieć. Podobają mi się, choć powiem to raz jedyny, wolałabym MW włosów z Wielkanocy haha. Nie no, grzywka dość ciekawa, kolor bardzo mi się podoba. Są po prostu okej. A i z czapką wyglądają bardzo ładnie.

Od razu zaznaczę, że wątpię iż pojawi się wersja męska prezów bądź dostawy, przepraszamy. 

Teraz moja opinia o paczce:

Czuję, że już kiedyś były podobne włosy. Nic oryginalnego, sam motyw koku jest lekko nudnawy. 
Męskie włosy zlewają mi się z innymi. Wiadomo, że ciężko jest wymyślić coś oryginalnego mając bardzo mało włosów hah.

~Disnow Blacki 


14 komentarzy:

  1. Moja opinia jest bardzo podobna, ale bluzka na 1 zdjęciu według mnie jest cudna, a włosy strasznie nie podobają mi się przez tą grzywkę. Tak w ogóle to pierwszy blog, który tutaj przeczytałam :) Pozdrawiam ~ Polciak

    OdpowiedzUsuń
  2. Onie jeszcze nie zdążyłam nic kupic z poprzednich prezentów :00

    Moimi ulubieńcami z tej dostawy to zdecydowanie buty, plecak oraz bluzka w paski (mam bardzo podobną).

    Co do paczki to nie jest odkrywcza.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się te włosy kojarzą z tymi z japońskiej dostawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce mi się rozpisywać, więc:
    prezy - brzydkie
    paczka - spoko

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty ładne, paczka mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy tylko zobaczyłam te prezenty uznałam, że są brzydkie. Teraz jednak uważam, że są całkiem ładne. Z każdym spojrzeniem podobają mi się coraz bardziej.
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie te prezenty są nie udane. Nawet włosy tym razem mi się nie podobają. Paczka nawet ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty jak dla mnie są takie sobie, a paczki bym nie kupiła, chociaż kolor jest ładny, ale przypominają mi te z japońskiej (chyba) dostawy.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać pezecież że damskie włosy to połączenie góry z japońskiej dostawy z włosami podobnymi do tych ze sklepu (za 1200 diax)
    Ogólnie to wszystko takie sobie nie wyjściowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty moim osobistym zdaniem bardzo mi się podobają, może pojedyńcze jakieś rzeczy nie koniecznie, ale całościowo wygląda to naprawdę fajnie. Tylko szkoda, że nie ma wiosny za oknem tylko tata mi każe grube swetry nakładać. :D

    Co do paczki, kiedy zobaczyłam miniaturkę tego prezentu z paczek to pomyślałam, że to mw. Tak były w ostatnim czasie bardzo podobne włosy, nawet mam kupione w bardzo podobnym kolorze,tak naprawdę niewiele je różni. Jeżeli chodzi o włosy dla chłopaków to po prostu mi się podobają, ładne są.

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy z prezentów są straszne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty, plecak i przeźroczysta kurtka to moje ulubione rzeczy z tych prezentów. Sweter, spodnie i kolczyki nie podobają mi się, ale znajdą zastosowanie w wielu strojach. Włosy są średnie.

    Włosy z paczki w wersji damskiej podobają mi się, ale nie w tym kolorze. Wersja męska jest taka...normalna? Nie kupię paczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. śmieszy mnie fakt, że jest/był luty, a Momio już krzyczy o wiośnie. ale prezenty są dosyć ładne, jak na mój gust.

    co do paczki: naprawdę, nie jest zbyt szczególna. jak weszła, to nawet nie zauważyłam, że się pojawiła, więc ten, no.

    /Ivini

    OdpowiedzUsuń