Menu rozwijane

10 lutego 2018

RoomRating (6)


Skala oceniania:
Słabo
Przeciętnie
Dobrze
Świetnie

Kilka Zasad:
- pokoje zgłaszamy na momio w poście pod #RR,
oceniane będą 2 pokoje +bonusowy pokój,
- prosimy o umieszczenie zdjęć swoich momiowych pokoi,
- jeśli zrobicie remont w swoim pokoju możecie ponownie się zgłosić,
- ponowne zgłoszenia pokoju powinno być w sporym odstępie czasowym,
- pokoje będą oceniane według kolejności wstawianych postów na momio pod "#RR",
- nie ważne ile wydałeś na stworzenie pokoju, liczy się pomysł,
nie kopiujemy pomysłów innych,
- staramy się, aby pokój był kreatywny,
- nie bierzmy oceny przez nas na poważnie

○○○  

Sophie 16

LenQa30
Na pierwszy rzut oka jest poprawnie. Jednak zauważmy to, że kilka przedmiotów jest tutaj niepotrzebne. Widzę, że pokój ma określony temat a kolory dobrze ze sobą współgrają, lecz wszystkiego jest tutaj za dużo. Dobrze

EwciaaQQ
Pokój wygląda naprawdę dobrze. Kolory ze sobą współgrają i nie gryzą się. Zmieniłabym okno z widokiem dziennym, a nie nocnym. Nie mam tak naprawdę do czego innego się przyczepić Świetnie.

lovka33

LenQa30
Prosty pokój, nic specjalnego. Nie mam się do czego przyczepić. Świetnie

EwciaaQQ
Podoba mi się tu połączenie kolorystyczne kanapy, półek z miśkami i ściany. Wyrzuciłabym tego ledowego jednorożca i zmieniła stół na jakiś inny, gdyż ten dostaje się na początku gry i nie trzeba go kupować. Moja ocenka to Dobrze.

Bonusowy Pokój
(osoba wylosowana zgodziła się na ocenienie pokoju)


Paula 312

LenQa30
Z jakiegoś powodu podoba mi się ten pokój. Jest taki zwykły, ale prezentuje się bardzo ładnie i kolory są przyjemne dla oka. Świetnie

EwciaaQQ
W sumie to pokój jest ładny, ale jednak brakuje mi tu czegoś, ale nie wiem czego. Pokój jest przyjemny dla oka, choć kolorystyka jest różnorodna. Zastanawiam się nad oceną i chyba jednak zdecyduję się na Dobrze.

Zapraszamy do zgłaszania swoich pokoi pod #RR!

11 komentarzy:

  1. Moje oceny:
    1. Dobrze
    2. Dobrze
    3. Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje oceny:
    1. Dobrze
    2. Dobrze
    3. Dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ocenami, z pokoi najbardziej podoba mi się ten drugi.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie pokoje są śliczne, sama chciałabym mieć podobny 😂. W drugim nie pasuje mi tylko ten ledowy jednorożec, a w trzecim ekran telewizora, bo jest tak jakby tyłem (?) do kanapy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje oceny:
    1-Swietnie
    2-Przeciętnie
    3-Przeciętnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy razy na TAK!
    Każdy pokój jest inny i ma swój własny charakter.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje oceny:
    1. Dobrze
    2. Przeciętnie
    3. Przeciętnie, a nawet słabo

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwne. Najpierw piszecie, że nie liczy się ile coś kosztowało, czy to było na początku itp. a EwciaaQQ pisze:zmieniła stół na jakiś inny, gdyż ten dostaje się na początku gry i nie trzeba go kupować ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pierwszy pokój mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń