Menu rozwijane

28 lutego 2018

Nowe meble!

Cześć! 
Nic dziwnego jak co środa na momio pojawiły się nowe meble. Nie mają one jakiejś szczególnej tematyki i to mi się w nich podoba, gdyż osobiście nie lubię bardzo tematycznych mebli. Zacznijmy oceniać poszczególne przedmioty. 

 Bardzo zwykły drewniany stół- nic nadzwyczajnego. Cena moim zdaniem powinna zostać zmieniona z szafirów na diamenty, gdyż stół nie jest wart 2 szafirów. Osobiście nie planuję zakupu.

Krzesła również nic nadzwyczajnego i odkrywczego. Cena sama w sobie jest dobrze dobrana, zwłaszcza ta z momio plus. Sama zastanawiam się czy kupić i czy w ogóle przydadzą mi się one w późniejszych remontach mojego pokoju.

 Wygląda to ciekawie, ciekawie. Zastanawia mnie jedna rzecz- Jaki był w ogóle na to pomysł. Zupełnie nie pasuje to do reszty rzeczy z dostawy, a cena kompletnie nie kusi do zakupu.

Ooo bardzo uroczo to wygląda. Kocham lampki i w ogóle! Cena z momio plus jak i bez jest adekwatnie dobrze dobrana. Planuję również zakup tej oto rzeczy. Mam nadzieję, że przyda mi się to w przyszłości.

 Roślinek w pokoju nigdy nie za wiele. Na cenę również nie narzekam, więc czemu by nie kupić. Mogę już teraz powiedzieć, że na 100% użyję tej roślinki w swoim pokoju.

 Podłoga to najzwyklejsze panele, które nie są dosyć oryginalne co zniechęca do zakupu. Zastanawiając się też- czemu by nie kupić? Cena jest na prawdę dobra i jednak takie rzeczy w pokojach się przydają. Muszę jeszcze się zastanowić nad zakupem.

 Kolejną rzeczą jest dywanik, który jest dosyć prostym dywanem. Wzór i kolor jego jest uniwersalny i można pasować do wielu mebli. Cena jest również bardzo dobra i myślę nad zakupem.

Ostatnią rzeczą jest półka z książkami, która wygląda po prostu okej.Cena jest również okej, więc nie narzekam.

Podoba wam się dostawa mebli?
Co już zdążyliście kupić?

7 komentarzy:

  1. tzn. rzeczy do pokoju są takie basicowe, czasem je gdzieś wykorzystasz. zgodze sie, ze cena to jakis zart no i przez to nic nie kupie, ewentualnie podloge i roslinki poniewaz hah bez nich sie nie obedeXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Meble są proste, ale ładne.
    Zastanawiam się nad kupnem podłogi i roślinki.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad kupnem podłogi. Reszta jest po prostu brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam podłogę, zastanowię się nad kupnem kwiatka :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie osiągnęłam nowy poziom, więc myślę, że zakupię pułkę z książkami, podłogę i rośliny (jeśli na kolejnej dostawie nie wydam za dużo).
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na półkę z książkami jest genialny, więc znałazła się ona w moim pokoju. Oprócz niej podoba mi się łóżko dla animo i dywan. Reszta jest albo dziwna, albo normalną.

    OdpowiedzUsuń