Menu rozwijane

15 lutego 2018

Nicktoons, czyli nowa reklama na polskim momio.

Cześć!
 Momio dziś powitało nową reklamę (jak mogliście już widzieć), których na polskim momio jest minimalnie w porównaniu do np. Duńskiego serwera. Oczywiście wiele reklam mogło by się również pojawić i u nas co mogło by od czasu do czasu przynieść mini dostawy. No cóż może kiedyś się to zmieni. Wracając do dzisiejszej nowinki. Po tytule możecie wywnioskować czego dotyczy reklama. Jest to Nicktoons, który ma zastępować Nickelodeon HD i ma być kierowany do dzieci od 4 do 10 lat. Reklam odziwo jest wyłącznie dostępna na Polskim momio. Zapraszam również na stronę, która odnosi się do Nicktoons (KLIK). Można tam zobaczyć m.in. Quizy, konkursy, filmy i programy TV.


Co myślicie?
Odwiedzicie stronę Nicktoons?

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jest nowa reklama. Mam nadzieję że pojawi się dostawa z nią związana. Już byłam na tej stronie, ale tylko przez moment.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, Nickelodeon nie oglądałam nigdy.
    Odwiedziłam stronę na kilka sekund.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajnie, że na polskim momio jest nowa reklama, może będzie też jakaś mini dostawa. Strony Nickelodeon raczej nie odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, lubię oglądać Nickolodeon ;)
    ~ xMajaśx

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jest nowa reklama. Na Nickelodeon kocham oglądać spongeboba. Szkoda, nie mieszczę się w przedziale wiekowym :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, jak nałogowo oglądałam Nickelodeon. Nawet OK, że mamy nową reklamę.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś się tym nie interesowałam ale fajnie.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać... Modzi na momio powinny dać jakąś dostawę ;)

    ~HarleyWiki

    OdpowiedzUsuń