Menu rozwijane

11 lutego 2018



♥ 14 lutego w godzinach popołudniowych kupidynki będą rozsyłać walentynki. Oto ekipa naszych amorków:

Jak wysłać kartkę?
  To bardzo proste! Należy zgłosić się do użytkowniczki MyBlog, napisać treść, nadawcę i adresata wiadomości. Nie ma znaczenia to czy zgłosicie się ze swojego prawdziwego konta, czy też mulciaka. Przyjmujemy tam wszystkich.

Przykładowy liścik:

Od: tajemniczego wielbiciela
Do: disnow blacki

Treść: Wszystkiego wesołego z okazji Walentynek. Loff Cię z całego serduszka, niech kebaby będą z Tobą!
♥♥♥



 Teksty zostaną wklejone na specjalne kartki.



 !UWAGA! Próby zgłoszenia do nas niemiłych walentynek będą podsyłane do właściwych osób. ;)




♥♥♥

Zapraszamy do wspólnej zabawy!
Wesołych Walentynek

13 komentarzy:

  1. Na pewno skorzystam! Świetny pomysł, na pewno bardzo miły! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystam z chęcią! Rok temu było supi, więc czemu teraz miałoby nie być tak samo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Pomysł!
    Pewnie skorzystam z tego.
    ~ColoredGirl

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skorzystam z tego ^^
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :3
    Już skorzystałam
    Jaka podjara :'D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tak ze 20 walentynek do wysłania.
    Ale skorzystam <3
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyślę kilka
    ~Zofijka

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i wyślę ^^
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam walentynkę dla bardzo ważnych dla mnie osób w sumie to do : 7 Kocham was bardzo kebabki :3 Pozdrawiam ;3

    ~Lilajlla

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, ciekawe. Jestem zainteresowana, już zapraszam.
    ~ xMajaśx

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, może wyślę do kol.

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo czekałam na pocztę walentynkową Mymomio, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szykujcie się na zalanie walentynkami ode mnie XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń