Menu rozwijane

04 lutego 2018

Konkursik


Pusto coś na blogu, z tej okazji organizuję szybki konkurs na edit. Jeśli ten konkurs "wypali" postaram się z ekipą zorganizować inne, więc miłośnicy konkursów mogą śledzić bloga.

Co trzeba zrobić?
Konkurs polega na wykonaniu edita, w którym nie liczą się umiejętności, liczy się pomysł. Nie wymagamy perfekcyjnego edita, zróbcie taki na który Was stać.

Zasady 
-Temat edita to '200 obserwatorów na MyMomio'
-Prace wstawiamy na hasztag #mmedit
-Nie kopiujemy pomysłów
-Wysyłamy tylko jeden edit, jeśli wyślesz więcej niż 2 twoje zgłoszenie zostanie zignorowane.

Nagrody

Miejsce 1: Momo miś x2, Momo jednorożec x4, Momo serca x7, Momo tęcza, muffinka i cuksy x10, prezent do 5 szafirów

Miejsce 2: Wszystkie momo (od truskawki do misia), prezent do 3 szafirów

Miejsce 3: Momo muffinka x2, Momo truskawka x4, Momo miś x1, Momo lody x3, Momo wiśnie x2, Momo serca x1, Momo kwiatki x1, Momo jednorożec x1, Momo tęcza x1, prezent do 2 szafirów

Zgłoszenia przyjmujemy do 06.02.2018, wyniki konkursu 08.02.2018

Zapraszamy do udziału i miłego dnia!

20 komentarzy:

  1. Wzięłabym udział, ale nie umiem robić editów. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle nie umiem robić editów, ale wielu momiowiczów ma do tego talent, więc mam nadzieję zobaczyć dużo cudownych prac. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno nauczyłam się robić nieprofesjonalne edity, więc wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie chyba wezmę udział!
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział.
    •Pati671

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem robić editow :c
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jednak wezmę udział :P
      ~Vipmasterkaxx

      Usuń
  7. Kompletnie nie mam pojęcia jak się robi edity, ale zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam juź pomysł :))
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  9. Może spróbuję coś zrobić. Zobaczę jeszczę czy czas mi pozwoli, no wiecie do szkoły się uczyć trzeba. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. Następnym razem notki o szybkich konkursach proponowałabym wysłać w piatek rano\południe, ponieważ być może wiele osób nie miałoby wystarczającej ilości czasu aby wysłać zgłoszenia z niedzieli na poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuję. Chcę tylko dodać, że do 7 lutego mam bana na konto haniacho2, więc edit wstawię na konto Zosina123, ale z podpisem z mojego podstawowego konta, mam nadzieję, że to nie przeszkodzi.

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  12. Wziełabym udział, ale nie za bardzo umiem robić edity. ;C
    ~Paula20162

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia wszystkim uczestnikom! Ja niestety w editach... słabo. Słabo.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie, czy czas na wstawianie edita jest włącznie z 06.02?

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba wezmę udział, bo why not
    `seanemone

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźniłam się.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jeszcze wysłać edita do końca dnia. Edity wysłane po 06.02 nie będą brane już pod uwagę.

      Usuń