Menu rozwijane

26 lutego 2018

Nowa dostawa!

Cześć!
Na momio, jak w każdy piątek, pojawiła się dostawa
Może post jest trochę opóźniony, ale ważne, że jest.


 Sukienka wydaje się być ładna, ale jednak coś mi w niej nie pasuje.
I nie chodzi tu o cenę.


Bluzka jest prosta, ale zarazem śliczna.
Zastanawiam się czy jej nie kupić. 


 Takie zwykłe, niedrogie rzeczy mogą się każdemu przydać. 


Mam przeczucie, że napis na tej bluzce coś znaczy.
Nie wiem piosenka, nawiązanie do jakiegoś zespołu.
Jeśli ktoś coś wie, to możecie napisać mi to w komentarzu. 
Okazała się to być nazwa zespołu, dziękuję za napisanie mi tego.


Czapka jest po prostu brzydka. 
Taka wielka i jeszcze to coś po lewej stronie.


Gdy weszłam do sklepu i zobaczyłam włosy moja reakcja nie była pozytywna.
 Z każdym dniem coraz bardziej się do nich przekonuje.


Za dużo trochę tych czaszek, jakoś tak mi się nie podobają.
Ale jeśli chcecie, kupcie go, nie jest drogi. 


Chciałabym na momio jakiś dłuższy płaszcz, a nie takie zwykłe kurtki.
Pewnie jeszcze sobie poczekam, kurtkę kupiłam, zawsze się może przydać.


 Uwielbiam tę spódnicę, jest dla mnie najładniejszą rzeczą w tej dostawie.
Chętnie ją kupiłam.


Spodnie też są niczego sobie.
Przydadzą się do jakiś basicowych looków.


No ładne, tanie, kupiłam.


Jakie cudo.
Choć rzadko zakładam jakieś kolczyki, to te na pewno będą w większości moich looków.

Dostawę ocenię 7/10

A wy co o niej sądzicie?
Co już kupiliście?

11 komentarzy:

  1. Napis na tej koszulce "Panic at the disco" to nazwa zespołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje oceny:
    - sukienka - trochę dziwna
    - czarna bluza - fajna
    - biała bluzka - ładna i przydatna
    - czarna bluzka - nie podoba mi się napis
    - czapka - dziwna
    - włosy - ugh, znowu ulizane
    - plecak - ładny
    - kurtka - lubię na Momio nosić kurtki, więc kupię
    - spódnica - gdyby była bez tych plam i paska kupiłabym
    - spodnie - zawsze się przydadzą
    - bransoletka - ładna
    - kolczyki - ładne, ale nie będą widoczne w większości looków
    Dostawę oceniam: 6/10

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa tym razem cudna. Kupiłam włosy bluzki z krótkim i długim rękawem.

    OdpowiedzUsuń
  4. napis na koszulce to nazwa zespołu, kiedyś słuchałam.
    dostawa dla mnie średnia
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnia ta dostawa. Sukienka niezbyt ładna, bluzka zwyczajna i droga, podkoszulek nie jest zły. Panic at The disco to nazwa zespołu, takiego bardziej emo. Czapka, kurtka, plecak i włosy? Nie, nie, nieee. Spódnica i tunel są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy to najgorsza rzecz dostawy >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie najlepszą rzeczą z tej dostawy jest według mnie spódnica.
    Reszta taka sobie.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  8. Panic At The Disco to zespuł muzyczny (::
    Polecam sobie zobaczyć nawet jak nie lubisz takiego stylu muzycznego.

    Co do ubranek to takie soft emo (większość dostaw tego typu jest skiepszczona na momio ale ta jest bardzo ładna).

    Z tych ubrań właściwie tylko włosy i sukienka kompletnie mi się nie podobają. Włosy mają dziwną bezcieniową plamę na samej góre, która nie jest dość estetyczna dla mnie. Co do sukienki zgadzam się w 100% z twoją opinią.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak szczerze to włosy są brzydkie, kupiłam tylko kolczyk i bluzkę zad diaxy, zastanawiam się nad kupnem tych bransoletek, mogą się przydać.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta dostawa nie jest ani jakoś piękna, ani brzydka, tak naprawdę jest średnia. Kiedyś coś takiego było na momio, ot kolejne czarne ubranka. Szczerze jestem zawiedziona na włosach. Same w sobie są ładne, ale brzydka jest ta góra, momio wygląda jak jajo. Pomimo tego kupiłam tą fryzure, tylko będę dobierać do niej jakieś nakrycie głowy.

    OdpowiedzUsuń