Menu rozwijane

15 lutego 2018

Hot or Not #41


Wszystkie looki z #myhorn oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w hot or not.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot


*xXxOlciaxXx*
disnow blacki: Kolejny post z tej serii, a co za tym idzie? Muszę się powtarzać w praktycznie każdym poście, że te stylki nie są niczym nowym, pełno momiowiczów ubiera się tak samo. Kochani, nie dawajcie tutaj stylek, które nosi połowa momio. Wracając do looka, kolorystyka ładna, lecz oklepana. Look jest taki, nie wiem, biedny? Dodałabym jakiś subtelny naszyjnik albo kolczyk. Makijaż zmieniła na lżejszy, jest zbyt ciężki w porównaniu z resztą. Ps te animo tu również jest od czapy, ale to tak dodatkowo jak co. HOT/NOT

Cermenina: Animo, idź sobie stąd i możemy oceniać. Nie wiem dlaczego, ale nie mam pojęcia co myśleć o tym looku. Niby jest trochę oklepany, lecz nie do końca. Wiecie, biała bluzka, białe spodnie, a reszta to róż. Poza tym, pierwszą rzeczą, która mi się nasunęła, jest to, że góra i dół niezbyt do siebie pasują. Wbrew pozorom, nie są nawet dopasowane kolorystycznie. Bolączką tej stylizacji jest właśnie to, że ktoś pomieszał w niej za dużo odcieni różu i fioletu. Twarz oraz włosy są ładne i do siebie pasują, nic poza tym. NOT+


laurusia1906
disnow blacki: Ta stylka ma coś w sobie. Nie jest jakimś powiewem świeżości, ale podoba mi się. Ściągnęłabym ten rażący wianek oraz kolczyk, nie wspominając o szmince, która jest zbyt mocna. Look jest pusty, może jakaś kurteczka albo bransoletka? HOT/NOT

Cermenina: Okej, zacznijmy od tego kolczyka. Jest do usunięcia, nie pasuje tutaj do niczego. Zdjęłabym również wianek, bo ani nie jest dobrym akcentem, ani nie wygląda dobrze z resztą. Po pozbyciu się tych dwóch elementów, za dużo nam tu nie zostaje. Pozostałe ubrania są okej. NOT+


Kłębuszka Owca
disnow blacki: Jak do tego doszło nie wieeeem... hah, ostra była impreza króliczku? Look ma swój urok i jest dość oryginalny. Zmieniłabym zdecydowanie szminkę ponieważ psuje urok stylki. Zauroczyłaś mnie tym lookiem. HOT-

Cermenina: W sumie, nie mam za bardzo do czego się tu doczepić. Jedynie przeszkadza mi trochę ta fioletowa pomadka. Nie licząc tego, look wygląda ładnie, delikatnie i prosto a przy tym dość pomysłowo. Nie chcę przesadzać z oceną, ponieważ stylizacja nie jest mega skomplikowana. Daję jednak solidne HOT/NOT.


Niszczacy
disnow blacki: Krzysiu, dziecko ty moje(nie bij)Look to jeden wielki miszmasz, gubię się w nim. Góra looku czyli twarz, włosy, mejkap no wiesz są bardzo dobrze dobrane do siebie. Następnie reszta looku to totalny rozgardiasz. Skarpetki zdecydowanie dodają takiego większego niedopasowania, zdjęłabym je i dodała np jakąś kurtkę. NOT+ 

Cermenina: Kot, pa. Stylizacja jest w porządku. Góra wygląda ładnie i ma swoje odniesienie na dole. Myślałam długo o tych spodenkach. Jak nie mam nic do koloru, tak mogłyby być z innego materiału albo mieć inny krój. Look wygląda przez nie lekko piżamowo. HOT/NOT


Zachęcamy do zgłaszania się pod #myhorn.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

9 komentarzy:

  1. To ja poczekam na mój look, a co do pierwszego to prawie każdy się tak ubiera.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 17 osób i będzie mój 1 look xd nie najlepszy.
      PS zapomniałam ocen:
      Not
      Hot/Not
      Hot (ta pomadka :/ )
      Not+
      ~Vipmasterkaxx

      Usuń
  2. Moje oceny:
    1. Hot/Not
    2. Hot-
    3. Not+
    ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pff coś mi się pomyliło
      Moje normalne oceny:
      1. Hot/Not
      2. Hot-
      3. Hot-
      4. Not+

      Usuń
  3. Moje oceny:
    1. Not+
    2. Hot/Not
    3. Not+
    4. Not+

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle, zgadzam się z ocenami w 100%. Trzeci look mi się spodobał - nie do końca wiem, dlaczego, ale spodobał. Jest pomysłowy.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy look jest okej, drugi jest bardziej wakacyjny, ale kolczyki i szminka tu nie pasują. Trzeci komplet mnie urzekł, jest bardzo oryginalny, ale pomadkę zamieniłabym na bardziej różową. Czwarty look jest bardzo "normalny", ale te skarpetki dodają mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy look mi się podoba najbardziej, drugi mi nie przypadł do gustu, ponieważ nie jest oryginalny, trzeci jest w miarę spoko, w czwartym bym ten wianek zdjęła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje oceny:
    Not+
    Not+
    Hot-
    Hot/Not
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń