Menu rozwijane

08 lutego 2018

Cyrkowe meble znikają!

Cześć!
Ostatnio momio usuwa mnóstwo starszych dostaw mebli. Moim zdaniem to bardzo dobrze, bo po co zagracać sklep starymi rzeczami. Dzięki temu zwolni się miejsce na wiele, wiele więcej ciekawszych dostaw. Dziś ustawiono sześciodniowy limit na dostawie o tematyce cyrku. Sama dostawa jest mi w sumie nie przydatna i nic nie zamierzam kupować. Meble nie będą mi totalnie pasować do obecnego wystroju mojego pokoju. Nie jest mi żal, że znikają te meble. 





Planujecie zaopatrzyć się w jakiś mebelek?
Żal wam, że dostawa znika za kilka dni?

12 komentarzy:

  1. Nic nie kupiłam, bo nic mi się nie podobało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie, staram się meblować mój pokój na wzór mojego, czyli łóżko, książki, fotele, biurka itp. Szczególnie nie podoba mi się ten napis FUN, bo kilkaset osób ma je w pokoju, a im zupełnie nie pasują. Byle żeby coś było - momiowe Janusze.
    ~xMajaśx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nic nie kupiłam, i nie kupię.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupiłam i nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupiłam bo nie lubię cyrków i ogólnie to nie pasowałby te meble do niczego.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie kupiłam i nie kupię C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Eeew. Kolory świetne ale coś mi w tych meblach nie pasuje...
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie kupilam i nie kupie
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  9. Musisz się tak rozpisywać? :-: Wszystkie redaktorki ładnie, zgrabnie piszą, a ty co? I nie dbasz już o swojego WŁASNEGO BLOGA, KTÓRY GDYBYŚ SIĘ NIM ZAJĘŁA BYŁ BY PIĘKNY, A TERAZ- ZDECHŁ. BRAWO TY (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem jaki masz problem jeśli chodzi o styl pisania Ewy. Ma dobre posty nie ma się czego przyczepić. Wszystko streściła w kilku zdaniach, jak masz taki problem by to przeczytać, zawsze możesz skopiować tekst do syntezatora mowy, aby to za ciebie przeczytał. A jeśli chodzi o aktywność na mrsmomio, cóż łatwo nie jest, sama mówiła że się stara na tyle ile może.

      Usuń
  10. Nie napiszę niczego odkrywczego, ale nie będę niczego kupować z tej dostawy. Nie mam pomysłu jak je dopasować do czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam pomysłu na wykorzystanie tych mebli w swoim pokoju, więc nie mam zamiaru kupować tych mebli. To dobrze że ta kolekcja znika.

    OdpowiedzUsuń