Menu rozwijane

16 lutego 2018

Małe zmiany

Nie mam pojęcia, czy jest po co pisać ten post. Jednak jest to blog o Momio, gdzie powinno znajdywać się 3/4 "nowości", więc uznam ten szczegół za dobry do napisania. Moim zdaniem z tą zmianą wygląda to lepiej i bardziej zrozumiale. 

Zmiana 1
Dokładnie chodzi o zmianę "pisowni" w postach na kogoś lub Twoim profilu, wygląda to tak:

Na twoim koncie

Na kogoś profilu
Zmiana 2
Pamiętacie jeszcze posty od wszystkich momiów? Teraz brzmi to lepiej.

Czy według was wygląda to lepiej?
Miłego weekendu!

9 komentarzy:

  1. No spoko, teraz jest to przejrzyste, ale jakoś szczególnie nie wpłynęło na moje życie i nie zwróciłam jakoś na to uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zauważyłam tej zmiany xd.
    Wygląda to lepiej niż kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, wygląda lepiej.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam to, lecz nie zmienia to mojego momiowego "życia". Teraz to jest bardziej uporządkowane. •u•

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz wygląda to trochę lepiej.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej wygląda.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi i wygląda lepiej.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń