Menu rozwijane

12 lutego 2018

AKTUALIZACJA! Zdobądź SZAFIRY za oglądanie reklam!


Około godziny trzynastej na Momio pojawiła się pewna nowość, którą początkowo dało się zaobserwować jedynie na telefonie. Bez zbędnego przedłużania, pokażę wam screeny:


  Obejrzałam jakieś osiem reklam i na razie trafiły mi się tylko diamenty. Przypuszczam, że szansa na szafir jest losowa, ale to pewnie okaże się po poście Emily albo Lucasa. 

Jestem zdziwiona tym, że Momio wprowadziło taką opcję. W końcu ciągle było mówione: 'szafiry są tylko na specjalne okazje' i tak dalej. Osobiście bardzo cieszę się tą nowością. Boję się tylko, iż ceny w sklepie zostaną trochę podniesione. Nie musi tak być, ale może. Pożyjemy, zobaczymy.

Co myślicie?
Oglądacie często momiowe reklamy?

19 komentarzy:

  1. Oglądam reklamy bo chcę zarobić, aktualka BOSKA. Tylko się zastanawiam, czy warto już kupować m+...
    ~ xMajaśx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam takiego czegoś jak zrobiłam reklamę to było dostań 45 diamentów 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  3. Coooo
    Coooo
    Nie wierzę, lęcę na momio. :v Aktualizacja świetna, ąż trudno mi uwierzyć. Momio ostatnio szaleje z aktualizacjami.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jest już na komputerach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam reklamy jak nigdy przedtem.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  6. zarabiają na reklamach, wiec musieli zrobic cos zeby wiecej osob oglądało
    ale nie no, fajnie
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ci powiem,pisałam trochę na grupce z ludźmi i wszyscy są na NIE! Nie dość że te szafiry są rzadko na dodatek to jest LOSOWE czy dostaniesz diaxy czy szafir.Poprostu żall moja kuz tak miała i ja!!! Najlepsze jest to że szanse na trafienie tej reklamy wynoszą od 20 do 40 na 100 (to jest mało) i jeszcze żeby ten szafir ci sie trafił to wgl jest 1 do miliona więc moim zdaniem za przeproszeniem to jest do tyłka oceniam 0/10 miałąm radoche a tu co !? diaxy;-;

      Usuń
  7. Uuu... muszę się brać za oglądanie na multi żeby kupić bluze z prez xd No chyba że będzie jakiś konkurs na prezent u was, bo chętnie biorę w nich udział zwłaszcza jak mam się wykazać kreatywnością xd
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w ogóle nie oglądam reklam.
    Niby to #zakazanemw, ale okey...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również na razie trafiły się diamenty.
    Te szafiry za oglądanie reklam będą się trafiać baardzo rzadko.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualizacja świetna! Wiele momiowiczów narzekało, że szafiry można tylko kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja obejrzałam chyba z 20 reklam i nie zdobyłam jeszcze żadnego szafira.
    ~ColoredGirl

    OdpowiedzUsuń
  12. ja r ównież nie zdobyłam,ale wchodząc z kuzynką na jej konto doznałyśmy szkou. Trafiła jej się reklama z szafirem więc kliknełyśmy szafir na wrazie co i obejrzałyś my reklamę,po reklami otrzymałyśmy dziwnym sposobem 45 diamentów zamiast 1 szafira,ponoć nie tylko ja mam z tym problem czy wicie jak możemy się upewnić że wybraliśmy szafiry??

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę mi to przypomina automaty, ale w tym przypadku mamy załóżmy się 1/100 szans trafienia szafira. Nie ma sensu tracić czas i nerwy na oglądanie reklam dla samych szafirów, bo i tak nie ma na to praktycznie szans. Sama próbowałam ponad 50 razy i do tej pory miałam same diamnety.

    Btw: nwm jak to wytłumaczyć, ale jakoś przewidzialam to że takie coś prędzej czy później to dodadzą xD

    OdpowiedzUsuń
  14. *Tańczy do bogów*
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  15. Obejrzałam może z 15 reklam, nawet nie jestem pewna, a dostałam 2 szafiry. Teraz już nawet ikony szafira nie mam przy reklamach. Ja już nie wiem: sami modzi na początku mówili, że czegoś takiego nie będzie, a nagle to dodają.

    OdpowiedzUsuń