Menu rozwijane

12 lutego 2018

Nocne prezenty już na momio!

Hejka, tu Ewcia!
Około godziny 15 na momio zostały dodane wyczekiwane mroczne prezenty. Dokładniejsza ich tematyka to noc- gwiazdy, księżyc i planety. Ogólnie zaszedł zbieg okoliczności, gdyż w sobotę na moim momiogramie udostępniłam projekty ubrań o właśnie takiej tematyce. Wracajmy do prezentów, bo właśnie to jest teraz główny temat postu.


Ostatnio pokochałam ten krój spodni na momio. Spodnie na pewno zostaną mile przyjęte w mojej szafie i przydadzą się do jakiś looków. Cena też jest idealna jak na nie.

Bardzo ciekawy wzór na spodnia został dodany. Niestety, ale  nie podoba mi się ten krój spodni na momio, lecz na pewno kiedyś się tam przydadzą, zwłaszcza, że mój styl ubioru ciągle się zmienia. 

Zwykła bluzeczka z krótkim rękawkiem i z skromnym, nijakim nadrukiem. Ogólnie to tego typu bluzki zawsze się przydadzą i nie pożałuję jeśli znajdzie się ona w moje szafie.

Kocham tą bluzę. Podoba mi się w niej tej ciekawy krój i śliczny wzór. Cena została właściwie przydzielona, bo jest ona warta szafirów.

Spódnica nie wygląda źle, ale czy mi się przyda hmmm może w przyszłości. Jak na razie nie mam pomysłu na nią. 

Sukienka jest okej, ale jakoś mnie nie porywa. Sam wzór na niej jest taki zwykły i oklepany.
Nie jest to przedmiot, który muszę mieć koniecznie w szafie.

Uuuu bardzoo ciekawy krój tak jak lubię. Zwracam od razu uwagę na cene, bo jest po prostu genialna. Muszę ją mieć w swoje szafie.

Niebieskie adidasy przydadzą się w 101%  w sumie to każde buty są mile widziane w moje szafie. 

ciekawa opaska i ciekawy dodatek do looków. Cena też niczego sobie. 

Soczewki nie robią wrażenia wow, ale będą mile widziane w mojej szafie.

Nie mogło zabraknąć włosów, które są naprawdę ślicznie i są moim ulubieńcem tych prezentów. 

Podobają wam się prezenty?
Podarowaliście komuś prezent?

12 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty. Moimi ulubieńcami są buty, włosy i sukienka za 2 szafiry. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No więc mi najbardziej podobają się włosy (*żebrak mode ON* i naprawdę nie pogardzę, jeśli ktoś mi je podaruje), pierwsze spodnie, które są cudne i soczewki. Sukienka za diamenty bardzo mi się podobaŁA - a ,,ła", bo gdy ubrałam ją na avatar, to wyglądało to... dziwnie. Tak, dziwnie.
    Generalnie prezenty są śliczne *_*
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje oceny:
    spodnie - za szerokie, nie lubię takich
    spodnie - są ok
    bluzka - na pewno kiedyś się przyda
    sukienka - taka średnia
    spódnica - podoba mi się
    sukienka - kocham
    sukienka - też kocham
    buty - super
    opaska - jest fajna
    soczewki - cudoo *^*
    włosy - blee, te kolory i ułożenie (kiedy wreszcie zrobią puszyste włosy?)
    Ogólnie to prezenty 8/10

    OdpowiedzUsuń
  4. Momio na prawdę się postarało, najbardziej podobają mi się spodnie i ta tunika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają nowe prezenciki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty ogólnie supi. Najbardziej podoba mi się bluza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie 1 - Również uwielbiam krój. Zdecydowanie się przydadzą.
    Spodnie 2 - Wzór ciekawy, ale nie przepadam za legginsami.
    Bluzka 1 - Taka bardzo basic. Raczej mi się nie przyda.
    Bluza - Miłość z Zakopanem. Uwielbiam i tyle.
    Spódnica - Kolejna kochanka w tej dostawie. Nareszcie będę miała szafiry z reklam hehs
    Sukienka - Nie. Słaba grafika, a wzór galaxy w takiej formie jest dla mnie przereklamowany
    Sukienka 2 - Bardzo ładna. Boję się tylko, że w stylizacji rękaw zleje się ze spódnicą (widać na ss z m+)
    Buty - Granatowych butów mam mało (wcale), więc się cieszę
    Opaska - Przyda się W 100%. Cena zachęca.
    Soczewki - Te małe źrenice wyglądają psychodelicznie lol
    Włosy - Grzywka i kolory na plus
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty są c00l i tyle
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne prezemty ogólne, chociaż już byly parę razy na momio rzeczy o tematyce astronomicznej. Moimi ulubieńcami są włosy, sukienka za diamenty i koszulka za diamenty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten typ spodni, uwielbiam sukienkę tak samo jak jej cenę, a co do bluzy to dej ktoś bo jest cudna xd
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zależy mi na dostaniu tej ślicznej bluzy, ale raczej jej nie będę miała. Spodnie są ładne, podkoszulek, buty i opaska także. Soczewki są hitem na momio, ale to już chyba klasyk. Włosy - według mnie - są średnie. Męska fryzura podoba mi się o wiele bardziej. Sukienki wyglądają ciekawie. Spódnica to nie moja bajka. Ogółem prezenty uważam za udane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenciki są śliczne. Moim ulubieńcem są chyba te "dresy".

    OdpowiedzUsuń