Menu rozwijane

03 lutego 2018

Kolejna znikająca kolekcja -Meble footballowe


Znikną jedne meble, zaczynają znikać drugie. Momio ostatnio masowo wycofuje stare kolekcje ze sklepu. Z resztą, nie dziwię się. Przez jakiś czas jak dodawano nowe dostawy, nie zostawał na nie nakładany limit czasu. Tym razem żegnamy się z meblami o tematyce footballowej. Sama nic nie posiadam z omawianego wyposażenia. Ceny nie są za dobre, a kolekcja jest w stylu ośmioletniego chłopca. Nie narzekam, bo to Momio i taki mają target. Zastanawiam się jedynie nad zakupem szafki za 750 diamentów, reszta jest po prostu nieopłacalna.


Co myślicie?
Planujecie jakiś zakup?

14 komentarzy:

  1. Ja nic nie kupiłam bo się nie opłacało.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad zakupem czarnego łóżka, bo po prostu mi się podoba, ale nie ukrywam jest drogie. Tak właściwie to się cieszę, że momio przejrzało na oczy i nie daje już tak drogich mebli.

    Btw: mogłabym w prawdziwym życiu kupić taki footboolowy fotel dla brata. Oglądałby meczyki jak prawdziwy fan, już wystarczy że połamał fotel (nie pytajcie jak, bo sama nie umiem tego wytłumaczyć) XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już kupiłam kilka z tych rzeczy, ale mam jedno pytanie. Czy planujecie na przykład nabory na nowego autora na blogu? Jest o wiele lepszy od tamtego gdzie obecnie piszę. Bardzo chciałbym aby moje posty się tu pojawiały, żeby ktoś je zobaczył, oprócz mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio była rekrytacja na redaktora mymomio. Spróbuj zapytać się Cermeniny o jakieś szczegóły.

      Usuń
    2. Tak jak napisała Pejpier, ostatnio były nabory, więc w najbliższym czasie kolejnych raczej nie będzie

      Usuń
  4. Raczej nic już nie kupię.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam tylko czarne łóżko. Reszta zwyczajnie mi się nie podoba.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest dostawa piłka nożna a nie jakieś angielskie futbole \Juki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam tylko piłkę dla animo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię pilki nożnej, ale moze zakupie ta piłeczkę. Poduszeczka dla animo zawsze supi .

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam piłkę dla animo. Reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mooooże kupię piłke.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kupioną piłkę. Swego czasu zastanawiałam się nad czarnym łóżkiem, ale moja momio ma już inne oraz cena nie zachęca. Cieszę się, że meble są już tańsze.

    OdpowiedzUsuń