Menu rozwijane

02 lutego 2018

Nowa dostawa! - wersja damska

Witam!
Już luty, śniegu nie ma, same błoto, miłość wisi w powietrzu...
To znak, że zbliżają się walentynki!
Z tej okazji ma momio nie mogło zabraknąć walentynkowej dostawy!


Sukienka nie jest za ładna.
Jakoś za dużo tych pasków.


Bluza bardzo mi się podoba.
Prosta ładna, choć bez m+ trochę droga. 


Ciekawy pomysł.
Nie wiem do końca do czego to może pasować, ale kupiłam. 


Aż mi się przypomina gdy mama zamówiła mi na urodziny pizzę w kształcie serca.
Bluzka ładna, ale cena mniej.


E ładne.


Fajne dresy.


Beret!
Jaki on cudny. 


Jak przyglądam się tym butom to coraz mniej mi się podobają.
Kształt jest śliczny, ale kolory niezbyt.


Taka tam tania, różowa torebka.
Kupcie może się przyda.


Przepięknaaaaa
Kocham tę kurtkę.
Mam parę na walentynki. 
Dawno takiej piękności nie widziałam.
Czemu mnie jeszcze nie stać.


Ta kurtka też jest niczego sobie.
Pewnie znajdzie się w mojej szafie.


Do makijażu mam mieszane uczucia.


Do włosów również.
Może zakupię któreś. 
Brakuje mi na momio zielonych włosów...
Takie to bym kupiła i za 10 szafirów.

Ogółem dostawę ocenię 7/10.

Podoba wam się dostawa?
Jak spędzicie walentynki?

*ja pewnie będę jadła czekoladę, którą dostanę od rodziny, heh*


11 komentarzy:

  1. Kupiłam kilka rzeczy ^^ Dostawa mi się podoba, ale po zapowiedzi na snapie spodziewałam się czegoś innego.
    A walentynki tak, jak co roku - Lays i maraton Gwiezdnych Wojen ¯\_(ツ)_/¯

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa bardzo mi się podoba. Walentynki jak co roku ze słodyczami. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa u dziewczyn mi się podoba, a walentynki spędzę raczej normalnie xD
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dostawy kupiłam włosy i szarą bluzę, zastanawiałam się nad makijażem ale szkoda mi hajsu. A co do walentynek zjem sobie budyń i będę się nudziła :P
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej dostawie.(badumtss) Nie kupiłam tylko bluzki pizzą oraz czarnych spodni, ponieważ były podobne w prezentach.
    A z obchodzeniem walentynek zapowiada się ciekawie :))
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. S u p e r dostawa. Czerwoną bluzkę dopasuję do spódnicy z Halloween.
    Walentynek nie obchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawy walentynkowej spodziewałam się za tydzień, ale ok jak momio sobie jak chce. Dostawa jest naprawdę ładna, to chyba najładniejsza z wszystkich do tej pory dostaw walentynkowych. A jak co roku będę do poczty walentynkowej wysyłać walentynki dla beki. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahah ja dla sb wyslalam i kazdy sie dziwi ze ta kujonka ma aderatora

      Usuń
    2. Jest ładniutka, #teamwłosy.Ale w zeszłym roku była lepsza ,serio .Przynajmniej jak dla mnie.

      ~haniacho2

      Usuń
  8. czerwona kurtka to jedna z najlepszych rzeczy na momio, kocham ja
    walentynki z pizza
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń