Menu rozwijane

01 lutego 2018

Nabory -ANKIETA


Nadszedł czas na głosowanie, które wyłoni stałych redaktorów bloga. Ankieta jest otwarta przez trzy dni, więc jest dosyć sporo czasu na zebranie waszych opinii. Pamiętajcie również, że liczą się dla nas uzasadnione, merytoryczne komentarze. Jeśli ankieta nie chce włączyć się wam na telefonie, oddajcie swój głos w komentarzu. Jeżeli głosujecie z anonima, podpiszcie się, inaczej nie będzie to liczone. 

Nabory tak naprawdę mogą przejść wszyscy albo wszyscy mogą wylecieć. Nie głosujcie na siłę na kogoś, tylko dlatego, że jest mały wybór.

Kolejną ważną sprawą jest nieobecność w ankiecie cry.thunder. Została ona usunięta z naborów po pierwszym tygodniu z powodu: braku kontaktu, braku postów, rozbieżności co do jej imienia, wieku i innych podejrzanych spraw.


Ankieta została przeniesiona na prawy pasek boczny

24 komentarze:

  1. Wezmę udział jak się pojawi. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, jak ankieta się pojawi to wezmę udział (:
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam udział w ankiecie c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Postanowiłam szczerze zaprezentować to co myślę. Mam nadzieję, że tym co napisałam nikogo nie uraziłam.

    Tak naprawdę jedyną osobą, którą zapamiętałam jest EwciaaQQ. Myślę, że ona jedyna zaskoczyła mnie swoim zaangażowaniem. Bardzo spodobał mi się pomysł na "Room Rating", nareszcie ktoś wykorzystał te pokoje oraz jest to również ciekawa forma integracji z czytelnikami mymomio. Pozatym co jakiś czas sprawdzam bloga mrsmomio i jednak można zaobserwować formy aktywności, a to świadczy o odpowiedzialności Ewy.

    Jeśli chodzi o pozostałe dziewczyny, niczym szczególnie mnie nie zaskoczyły: ani pozytywnie, ani negatywnie. Tak owszem są w porządku, regularnie piszą posty o nowych paczkach, czy dostawach, ale myślę że to za mało. Nie neguje za to ich, ale z tego co zauważyłam każdy redaktor tworzy mymomio dodając coś od siebie. Wiadomo w życiu są różne sytuacje i niezawsze może być aktywny. Dlatego myślę, że Cer poszukuje do zespołu osób kreatywnych, które pomogą w zdobyciu nowych czytelników. Równie dobrze nie muszę obserwować mymomio, bo w końcu o nowych dostawach dowiem się z samego momio.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ankiecie wzięłam udział i oto moje przemyślenia:
    Z wielkim bólem muszę przyznać, że zagłosowałam jedynie na Ewcię. Była ona jedyną osobą, które stylem pisma mnie urzekła. Jej pomysł na temat oceny pokoi graczy był świetny i z niecierpliwością czekałam na kolejnego posta z tej serii! Z tego co widziałam, na blogu udzielała się najczęściej ze wszystkich kandydatek co według mnie jest ważne. Inne dziewczyny również były świetne, ale ja wybrałam Ewę, ponieważ jest bardzo kreatywną osobą i w najbliższym czasie może nam jeszcze wiele pokazać! Trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny, a w szczególności za moją faworytkę! Miłego dnia ^^

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Wam za spostrzeżenia! komentarze też są dla nas ważne w tym temacie (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zagłosowałam. Może nie będę się rozpisywać, oprócz tego, że faktycznie - tak, jak osoby wyżej - najbardziej rozpoznawalną z nowych redaktorek stała się Ewa. Na nią więc oddałam swój głos.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo osób ma plus u Ewci, a ja u niej widzę akurat wielki minus. Niestety ukradła serię RR z bloga o momio, ale to jeszcze nic. Prosi na forach internetowych, aby gracze zagłosowali na nią, a za to będą mieć małe nagrody, a jeśli tego nie zrobią to Ewa daje im złe rzeczy. Widziałam jak pisała na temat bloga, ale nie dobrymi opiniami, tylko złymi. Wyzywała którąś tam z redaktorek... Bardzo mi z tego powodu smutno, iż blog spada, a osoby mogą przez to poczuć się urażone.

    ~PaniLongbottom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę to podlinkuję wam, albo przesle was do posta/profilu tej osoby co Ewa wyzywała. (Jak również znajdę podlinkuje wam bloga z którego ukradła serię (Pisała tam dużo obraźliwych komentarzy) )

      ~PaniLongbottom

      Usuń
    2. emmmm aha? totalnie dziwne jest to co napisałaś. Poproszę dowody C;

      Usuń
    3. Jak najbardziej poprosiłabym o dowody, są to dość poważne oskarżenia.
      SS możesz wysłać mi pv, o ile takowe zrobisz.
      Linki również bym poprosiła na pv, no chyba, że chcesz tutaj.
      Jakie złe rzeczy daje ona twoim zdaniem? Niezbyt sprecyzowałaś zdanie.

      Usuń
    4. Widziałam tę serię, którą Ewcia "ukradła". Powiem szczerze, na tamtym blogu są to po prostu randomowe pokoje, a tutaj Ewcia integruje się z osobami z bloga. Nie sądzę również aby Ewcia wiedziała o tym, jeśli już był to zabieg przypadkowy.

      Usuń
    5. Dzięki za opinię, ale bez dowodów nie jest ona za dużo warta. Czekam na linki

      Usuń
    6. A, same również postaramy się czegoś dowiedzieć

      Usuń
    7. Cer, ? Jeśli mogłabym jeszcze dopowiedzieć Ewcia do tej pory dała 17 postów Patty 4 a reszta wogóle. Więc to na tyle. Pozdrawiam cieplutko disnołka,zal, lenqe, spektre i Juki chociaż jej nie ma a też ją lubiałam :* *v* Ja też zawsze chciałam pisać tego bloga bo ja poprostu kocham pisać i mam własnego bloga o którego dbam i pisze regularnie ale trudno już po naborach na które się niedostałam, ale mówi się trudno. Teraz to naprawdę na tyle bo się rozpisałam. :)

      Usuń
    8. ooo dziękuję lilajalla, aż mi się ciepło na serduszku zrobiło <3

      ~Juki

      Usuń
    9. Ojoj, z tym "a reszta w ogóle" to błąd, iż każda z naszej czwórki dodawała posty. Może nieregularnie, ale zamieszczała i to dosyć często c:
      ~Pati671

      Usuń
    10. Nie zgodziła bym się z tym ale to twoja sprawa co myślisz.

      Usuń
  9. moim zdaniem tylko Ewcia dodawała posty :D Ewcia Kocham cie wiesz nie jestem *pedofilem* tylko poprostu jesteś super <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wezmę udział ^^
    ~VipMasterkaxx

    OdpowiedzUsuń