Menu rozwijane

16 lutego 2018

Darmowe meble od Emily!


Przeglądając sobie spokojnie Momio, nagle przyszła do mnie taka wiadomość:
Pierwsza myśl: 'wow'. To było naprawdę niespodziewane. Gra ostatnimi czasy daje dużo od siebie, co również mnie dziwi. Czy to powód do narzekań? Jasne, że nie. Meble nie wyglądają jakoś super, ale są miłym gestem ze strony twórców Momio. Mam już parę pomysłów jak je użyć. Może byłby to ciekawy temat na wpis? W skład prezentu wchodzą trzy rzeczy:


Co myślicie?
Zamierzacie używać tych mebli?

9 komentarzy:

  1. A i tak pewnie ludzie zaczną się czepiać "dlaczego" tak mało. :^)

    Według mnie to miły prezent od Momio, oraz świetna niespodzianka dla nas graczy. A mebelki według mnie wyglądają całkiem ładnie, fakt nie są jakieś hur dur nie wiadomo jak cudowne, ale są śliczne i skromne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ucieszyłam się z tych mebli, wreszcie mam jakąś roślinkę w pokoju. Wykonanie jest dobre, to miły gest że strony momio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykorzystałam roślinkę do mojego roślinnego pokoju
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego się zupełnie nie spodziewałam. To bardzo miłe z strony momio. Może coś tam wykorzystam.

    Nie trudno zauważyć, że coraz częściej admini nas zaskakują nowymi aktualizacjami, tylko szkoda, że nadal nie dostałam szafira z tych reklam. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie to dobrze , że admini dali darmowe meble, ponieważ wiele osób miało puste pokoje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ale nie pasują do mojego pokoju, muszę przyznać że dobrze wykonane.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń