Menu rozwijane

05 lutego 2018

Prezent za paczki!

hejka, tu Ewcia!

Na początek chciałabym podziękować któryś tam raz za wszystkie głosy i miłe przyjęcie mnie na blogu! Ale przejdźmy do rzeczy. Dziś na momio pojawił się nowy prezent za kupno paczki szafirów lub diamentów. Będzie z nami do środy. Podarunkiem są włosy. Autorem damskich włosów jest luki6 z polskiego serwera, a męskich daloAcc0.2 z Holandii (instagram).


Włosy nie robią wrażenia wow zarazem jak i damskie i męskie. Szczerze to jestem zawiedziona dzisiejszą paczką. Liczyłam na coś lepszego i raczej nie kupię tej paczki, aby posiadać te o to włosy w swojej szafie i czekam na coś lepszego.

Podobają wam się włosy?
Planujecie kupno?

13 komentarzy:

  1. edit damski jest od naszej Luki6 jak się dobrze orientuję, a męski od momioedit_dalo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię włosów w tym stylu, dlatego na paczkę też się nie skuszę.
    ~Pati671

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy są ładne, ale są dosyć zwyczajne i niczym szczególnie się nie wyróżniają, w szafie mam już takie podobne. Paczki nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. No takie niezbyt. Paczki nie kupię.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego typu fryzur, a męska wygląda źle przez grzywkę w której kosmyki się powtarzają.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Damska moim zdaniem jeszcze ujdzie, ale za to gorzej z męską, w której powtarza się układ "kosmyków". Przez to fryzura traci swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się tak ułożone włosy. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio mi się podobają. Męskie nawet, nawet, ale te damskie - dziwne. To jedyne trafne tutaj określenie. Są dziwne. Na paczkę się nie skuszę.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  9. Męskie są nawet spoko, takie eleganckie. Ale damskie? Trzy razy na nie.

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  10. Damskie nie podobają mi się, wyglądają dziwnie. Męskie już lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Damskie są bardzo ładne, tylko kolor średni. Męskie wyglądają po prostu źle.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  12. I jedne, i drugie takie meh, nie luię takich ulizanych
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwie fryzury są bardzo zwyczajne. Damska jeszcze wykonaniem się obroni, ale męska nie ma szans. Oczywiście nie planuję zakupu.

    OdpowiedzUsuń