Menu rozwijane

19 lutego 2018

Mini dostawa! Znak zodiaku- Ryba ♓

Momio ostatnio nas rozpieszcza z różnymi nowościami i aktualizacjami. Dzisiaj nie mogło tego również zabraknąć. Do sklepu doszła nowa dostawa związana z znakiem zodiaku, a dokładniej dla osób, które są rybami. Czekam na kolejne dostawy ze znakami zodiaku, a zwłaszcza na koziorożca, gdyż właśnie nim jestem. Mam nadzieję, że dostawy będą pojawiać się codziennie lub w krótkim odstępie czasowym.
•••
Bardzo ciekawa sukienka, ale raczej się nie skuszę na jej zakup, gdyż to nie jest mój styl. Ogólnie nie zakładam zbyt często sukni na momio. 

Bluzek tego typu nigdy nie za wiele w momiowej szafie. Cena standardowa jak na taką bluzkę- na pewno zakupię.

Hmm nie wygląda to wcale, aż tak źle. Na pewno przyda się w jakiejś stylizacji. Cena również jest idealna.

To chyba mój ulubieniec tej mini dostawy. Przyda się do wielu ciekawych, tematycznych looków. Cena też nie jest jakoś mega duża, więc czemu by nie? 
•••
Jaki macie znak zodiaku?
Podoba wam się dostawa?

24 komentarze:

  1. Nie jest zła i coś tam z niej kupię.
    A mój znak zodiaku to rak :p
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się. Mój znak zodiaku to koziorożec.

    OdpowiedzUsuń
  3. A to mi się podoba, tylko szkoda, że wszystko nie jest za diamenty, ale no wiadomo nie można mieć wszystkiego. :D

    Powiem że czekam na Byka

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że chyba będą wystawiane od końca, czyli baran będzie ostatni, ale możliwe że będzie tylko ta jedna. Czekam na barana.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna dostawa. Czekam na byka 🐂♉️.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że kupię bluzkę i spinkę.
    ~Sillaia

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na dostawę z rakiem
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm czekam na mój znak czyli na skorpiona♏
    Zofijka

    OdpowiedzUsuń
  9. Atak z ciekawości to działa u was czytelnik miesiąca
    Zofijka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa czy pojawią się inne znaki zodiaku, osobiście jestem ciekawa co będzie (o ile będzie) wyglądać dostawa ze znakiem zodiaku lwa. (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, akurat mój znak zodiaku to ryba. Kpię bluzkę i to coś na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż ja jestem bliźnięta, mam nadzieję, że do każdego znaku pojawi się taka dostawa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka i spinka są śliczne. Sukienka nie jest w moich klimatach. Ryby są ładne, może kupię jak nie będę miała co zrobić z szafirami. Moim znakiem zodiaku były bliźnięta, ale coś się zmieniło i chyba jestem bykiem. Nie mam pojęcia, w każdym horoskopie jest inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na skorpiona

    OdpowiedzUsuń
  15. boję się, że ubranka będą wychodzić w czasie trwania dni (?) każdego ze znaków. jejku, jeśli tak naprawdę się stanie, nie doczekam się na mojego lwa.

    /Ivini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale mam nadzieję, że nie usuną wtedy wcześniejszych mini dostaw.

      Usuń
  16. Ja czekam na strzelca (jestem ciekawa) i bliźnięta.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń