Menu rozwijane

10 lutego 2018

REBELIANCI THE GAME


Cześć! Razem z Juki*-*Juki chciałabym zaprosić Was do gry w tzw. 'mafię'. Wszystkie zasady znajdziecie w zwiniętej części postu. Aby przeczytać całość wystarczy kliknąć 'czytaj więcej'. Wpis został napisany przez Jukiego. Jedynie publikuję jego tekst.
Moderatorzy oraz gromadka graczy została wezwana na zebranie o bezpieczeństwie na Momio, organizowanym przez Jacka, Emily, Lucasa i Tikiego.
Po skończonych zebraniu Tiki zawołał do siebie California Boy, powiedział jej o swoim planie wysłania graczy do kąta. Cali miał za zadanie wybrać jeszcze 4 graczy, z którymi zawarliby sojusz.
Najpierw podbił do Ziomeczk przez graczy uważaną za niemiłą, choć była bardzo miła. Następnie zagadał do FoxeyPhotos, jest ona najbardziej znaną moderatorką. Przyszła kolej na Peni, byłą moderatorkę. Jako ostatniego wybrał Laurentego za jego wielkie kompetencje.
Postanowili oni wysłać wszystkich momiowiczów do kąta, czy im to się uda?





ZASADY:
Każdy na początku gry otrzymuje losowo wybraną kartę z postacią. Większość kart ma jakieś funkcje, z których korzysta się w trakcie gry. Niektóre karty są mocniejsze, inne słabsze. Karty dzielimy na dwa rodzaje:

Mafia -wygrywa, gdy ilość miastowych będzie równa ilości mafii
Miasto -wygrywa, gdy wyeliminuje całą mafię

Gra dzieli się na dwie fazy:

1. Faza nocy - nikt nie może udzielać się wtedy na grupie, mafia decyduje wtedy kogo wyeliminować na specjalnej grupie, a osoby posiadające na swoich kartach przydatne funkcje używają ich.

2. Faza dnia - każdy dzień to oddzielny post, uczestnicy otrzymują wtedy informację kto zginął w nocy i widzą kartę tej osoby. W tym momencie zaczyna się dyskusja na grupie, każdy pisze swoje dowody, przemyślenia o tym kogo wyeliminować lub nie, do końca dnia można oddawać głosy na grupie 'głosowanie'.
 Jeśli ktoś nie odda głosu dostaje ostrzeżenie, jeśli ktoś nie chce nikogo eliminować danego dnia, pisze "nikt", wtedy głos danej osoby jest nieważny i jeżeli będzie większość takich głosów to prawdopodobnie nikt nie odpada. Po określonym czasie osoba z największą liczbą głosów odpada, od tego czasu nie może brać już udziału w dyskusjach.


ZAKAZANE:
-ujawnianie swoich kart/funkcji
- komunikowanie się poza grupą z innymi graczami

Te zachowania prowadzą do dyskwalifikacji oraz braku możliwości uczestnictwa w kolejnych edycjach zabawy!

Ostrzeżenia dostaje się za:
-Niekorzystanie z funkcji
-Nieoddanie głosu

3 ostrzeżenia =eliminacja


WYMAGANIA:
-Musisz być aktywny
-Logika przede wszystkim
-Nie obrażaj się jeżeli wylecisz
-Nie wygaduj innym swojej karty oraz postaci
-Poszukujemy 11 osób na grupie związanej z Momio i 11 osób na blogu Mymomio
-Podaj swój nick w komentarzu i zaproś mnie (Juki*-*Juki) do znajomych


NA CZYM BĘDZIE TO DOKŁADNIE POLEGAĆ?
Zrobię na momio 3 grupy:
1. Dyskusja, na której będziemy dyskutować o tym kogo wyeliminować, kogo nie oraz inne tematy, które będziecie chcieli wyeliminować. Dyskusji używamy podczas dnia.
2.Głosowanie, na które głosujemy kogo chcemy wyeliminować. Głosowania używamy podczas dnia
3.Antagoniści, na tej grupie będą tylko antagoniści, będą tam pisać co się dzieje na dyskusji i w głosowaniu, swoje przemyślenia, oraz kogo wyeliminować. Antagonistów używamy o każdej porze dnia i nocy



Jeśli macie jakieś pytania, zadajcie je w komentarzu, bądź bezpośrednio Jukiem na pw.
Zapraszamy do wspólnej zabawy!

27 komentarzy:

  1. Rozumiem zasady, osobiście wręcz kocham grać w mafię.
    Wymagania spełniam, a aktywność to nie problem.
    W każdym bądź razie, po prostu się zgłaszam.
    Na serio mi zależy, mam ochotę i się zabawić, i zobaczyć jak będzie wyglądała gra w mafię na grze dla dzieci.

    Moja nazwa: haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam bardzo ciekawa jeśli chodzi o tą wcześniej zapowiedzianą "mafię" i nie zawiodłam się. Prezentuje się to naprawdę obiecująco. Mam nadzieję, że będę mogła dołączyć.

    Mój nick: Pejpier
    Jak coś masz mnie w znajomych.

    Ciekawi mnie jak będzie sprawdzane czy ktoś nie rozmawiał z kimś z poza grupy, albo też nie ujawnił innym swojej karty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę wziąć udział mój nick: wicia1903

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, ciekawie. Jednak ja się nie zgłaszam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli jakaś osoba wygra tą grę? Co wtedy? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przewidzieliśmy nagrody. W każdej chwili może wygrać nawet 16 osób. Po za tym to ma być tylko zabawa :) /juki

      Usuń
  6. Chyba rozumiem o co chodzi.
    Biorę udział: Sweet108
    Trochę się stresuję rozmową z ludźmi (#AntyspołecznaJa XD), ale dam sobie radę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwieeeelbiam mafię. Często gram w nią ze znajomymi na przerwach w szkole i uważam, że tutaj to również będzie świetna zabawa!
    Zgłaszam się
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba ogarniam. Wezmę udział, nick: VipMasterkaXx
    Trochę się boję rozmawiać z ludźmi ale spk.
    ~Vipmasterkaxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Moge wziąć udział? Nula2205 się nazywam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym wziąć udział
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym wziąć udział?
    Nazwa: Wilczyca6600

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, ale ja nie biorę udziału.
    ~Emokicia

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wezmę udział w zabawie! �� Nazwa na momio to: Liwiunia

    OdpowiedzUsuń
  14. Grałam kiedyś w mafię haha mam w domu, w miarę rozumiem zasady.
    miastowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Wezmę udział, bo czemu nie
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  16. Biore udział mój nick the luna msp99

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chciała wziąć udział, grałam już parę razy w mafię więc już mniej więcej wiedziałam o co chodzi
    Mój nick to ColoredGirl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bardzo chętnie. Nick: Nana.qq

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chciał mój nick to kuba457

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja dawno nie grałam w mafię! W najbliższym czasie z moją aktywnością nie będzie problemów, więc czemu by się nie zgłosić?
    Nick: Evelein

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chce mój nick to Naciakowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chc�~Zofijka

    OdpowiedzUsuń